NIK-Skarpnäck 7-5

Victory!!! =)

Som vanligt så hade gästande Skarpnäck ingenting att säga till om i Calconsborgen! Tog ledningen med 4-0 rätt tidigt genom bra utdelning och fina initiativ av bland andra M.Griberg. Sen tog vi ett gemensamt beslut i periodpausen att vi skulle låta Skarpan gå om till 5-4 för att bjuda åskådarna på lite underhålling. Sagt och gjort, innan perioden var slut så var dom i ledning och det såg mörkt ut i Hönsgården. Men då plockade vi fram jävlar annamatt och vände till 7-5 sen styrde vi tryggt hem matchen=)
Röster på läktaren:
Hanna 15 år:  Åh äntligen är #5 tillbaka, nu kan jag be Emma (kompisen) fråga chans på honom åt mig!
Julia ca 20 år: Grr...Tänk er Han med smör på!!!!
Hasse 55 år: Mm Tell me about it Julia =)
Detroits talangscout: Kul att se Ericsson på isen igen efter 2 veckors frånvaro, han kliver in och spelar riktigt stabilt i ett för dagen väldigt svängigt NIK.

Så säg nu Rickard, hur känns det?
-Jo jag tycker at jag inleder matchen på ett väldigt stabilt sätt och sen håller jag den nivän matchen ut. Som vanligt. 
Vi på Bondens håller med dig till 100 % Nåt annat du vill passa på att säga innan vi går vidare i dagens inlägg?
-Jag måste hälsa till morsan i Linköping, kom igen nu Britt Marie, kör för faan!



Härnäst på agendan så har vi en intervju med Lin Johansson. Linn berätta lite för mina läsare, vem är du egentligen och hur kommer det sig att du får några rader på Bondens blogg?
- Jag heter Linn v Johansson och bor i en familj på 4 bönder och en dvärjhund. Jag är 16 vintar och är sveriges nästa topmodel 2009. Jag är kortväxt, ganska rund, omkring 95 paltar. Har ihop växta ögonbryn och gult öronvax i mina små gulliga öron. Mat är bland det bästa jag vet och jag pendlar mestadels mellan sängen,kylskåpet och datorn eller tv:n beroende på humör. Ja det är lixom det jag gör på dagarna. Jag menar det talas ju alltid om att man ska vara i form, och då håller man väll säg till att vara rund då.
Haha det där tycker jag låter som en sund inställning till livet Linn. men hur kommer det sig att du känner Bonden himself?
-Jag har alltid varit ett stort fan av Rickard och jag tog direkt chansen att komma nära honom. Redan på BB så blev jag bästis med hans lillasyster Angelica och på den vägen är det. Jag gillar att se honom när han kommer ut ur duschen helt enkel =)
Du är inte den enda som är sådär Linn kan vi trösta dig med, Rickard har fans världen över men du är nog ett av hans största! har du och angelica några roliga framtidsplaner att berätta för oss om? vi har hört att ni gått i samma klass sen förskolan och förstår att ni är som ler och långhalm!
-Nja ingen av oss gillar väl lera direkt och långhalm vet jag inte vad det är, men det stämmer bra att vi är nära varandra nästan jämnt =) Vi har lite kul att berätta, i alla fall om man är intresserad av mat. För det är allt vi pratar om. Vi ska tatuera in en Snickerskaka på armarna senare när vi blir arton så vi alltid är tillsammans!
Sen har vi en väldigt fin affärsidé också som vi berättat om för Rickard, men den vet jag inte om jag kan berätta så mycket om för då kanske nån snor vår idé? det är ju okej om Rickard gör det men jag vill inte säga det till nån annan!
Haha det låter som du är en tjej med båda fötterna på jorden Linn! Har det hänt något annat roligt i helgen som du vill berätta om?
-Jag och Ange (Min syster) delade på en chipspåse i lördags

Här är jag, Ange och Linn på lunch i Stlhm.
Senare på dagen blev det Grönan
=)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kör för FA-AN!

2008-09-21 @ 22:25:40
Postat av: Alexandra!

GRATTIS!!!

2008-09-21 @ 22:33:27
URL: http://molleralexandra.blogg.se/
Postat av: A A S

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaha MAT MAT MAT!!!!

2008-09-22 @ 05:18:49
Postat av: Linn v Johansson

bara en chipspåse?, jag vill nämnas att det var 3?

2008-09-22 @ 13:13:15
Postat av: Dala

Du e så slut!!

2008-09-22 @ 14:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0