Mumma med helg!

Fy fan vilken skön dag jag hade igår! På jobbet så var det farväl av tre gubbar som slutar på bygget, vilket innebar tårtkalas. Vilket var mkt välkommet, iom att jag stod och handblandade en hel pall grovbetong med spade inför stundande gjutning.  Jag fick dessutom avslutade de sista 2.5 timmarna själv, vilket innebär att jag kommer att vara jättestolt på måndag om chefen är nöjd eller självmordsbenägen om jag inte lyckats.....
PÅ aftonen blev det internmatch med laget, hur det gick tänke rjag inte orda så mkt om. Domaren var korrupt, det är inget snack. Han var grymt dålig och orättvis och jag vill aldrig spela internmatch igen!  Jag vann utvisningsligan, det är alltid nån vinst iaf :(
Sen åkte vi hem till Dala för att se "Old School" som gick på femman, det är en riktig kultfilm inom hockeyvärlden. Så jävla skön, vet inte hur många bussresor den varit med på. Men det slutade iaf med att Dalas digitalbox var in en sväng i frysen innan den fick en fot rakt igenom sig. Jag tänker inte säga så mycket mer om det, jag vet hur Dala känner och hade själv gjort samma sak om den varit min. Faanskapet vägrade starta på 30 minuter... så den avrättades!
Istället körde vi en romantisk middag (jag Dala och Danne Ö) på donken, köpte godis, chips, dipp, dricka på Flygis och sedan hyrde vi en rulle nere på Video City. Det blev parodifilmen på 300. SATAN så sjuk =)
Så nu sitter jag här naken, med dåligt samvete för hur illa jag mådde igår p.g.a allt slisk, och har träning om 1 timme och 5 minuter = Dags att åka. Sen blir det lunch med laget, en vända enr på Intersport (skulle tro att halva laget åker dit) och känner på lite klubbor. Sen är det träning klockan 4 igen och efter det vet jag inte vad som händer. Men antagligen blir det en fettarkväll till. Med TV-spel kanske? Får se vad Walle aka drumda aka walldorf_6 säger om saken.
Har han slickat såren från förra helgen?
Det återstår att se........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0