"Money money money...."

..Must be funny, In a stripmans world =)
Så har jag äntligen fått betalt för mitt livs värsta performance, 2000 svenska riksdaler. Och som jag slet för dom =)
Ni som inte har en aning om vad jag pratar om just nu rekommenderar jag att läsa inlägget  "Dags att bikta sig..." från Maj tidigare i år. Det handlar om ett väldigt speciellt vad mellan mig och min chef under vår firma/byggresa/fest i Tyskland.
And I won...


Så nu leker livet helt plötsligt och vi kan snacka kontrast. Mitt i veckan så satt jag hemma med konstanta ryggsmärtor och fick inte jobba, inte träna, inte göra nåt. Faktum var att jaginte kunde göra nåt. Och sen nu, ån dag, eller egentligen 12 timmar senare, så är jag som ny med ett sprudlande glatt humör =) Jag har fått prispengen för strippningen, ryggen känns kanon vilket innebär att jag kan jobba måndag och träna lite lätt också. Jag ska på kräftskiva ikväll och se en massa fulla människor som förhoppningsvis befinner sig i apstadiet =) Och jag ska vara nykter.
Har inte druckit en enda droppe alkohol sen den 9 augusti, och då tog jag några öl innan Lars Winnerbäck konserten. Vilket ger mig en bra vit sträcka på mer än fem veckor =) Now I´m feeling fiiiiiine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =)
Imorgon blir det väl första promenaden på en vecka så man får röra lite på sig och komma igång. Kanske lyssna på lite musik, glömma bort att man inte är ensam i Norrtälje och ackompanjera Ipoden lite väl amitiöst. Men hey, det är okej, det går bra nu, pengarna rullar in =)

TREVLIG KVÄLL!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0