Mobiljeeevel!

Hej allihopa!
This is an angry farmer calling! Jag fick som bekant igen min mobil från Halebops "verkstad" igår efter typ 2 veckor. Huruvida dom fel som var på den är åtgärdade vet jag inte, får displayen var nämligen spräckt när jag fick igen den. Och det var inte p.g.a Posten, emballaget är helt och allt var i sin ordning. Så nu sitter jag och kokar lite lätt för att jag får köra på min gamla telefon i någon vecka till. Det är synd att Halebop bara har Internetkundservice, för jag skulle verkligen må bra av att ringa och spy galla över nån oskyldig tjej på nåt kontor i Sthlm just nu. Men det löns inte att vara arg, jag kunde ha haft det värre. Tänk till exempel om jag hade haft en bil som inte går att sälja p.g.a en underlig förbannelse... Just ja, det har jag ju!!! Haha den där jävla bilen har bara inneburit trubbel från första stund när jag köpte den, men jag älskar den villkorslöst i med- och motgångar! Första veckan så lossnade avgasröret mitt under körning, det hade rostat av. Då la jag mig under bilen själv och bytte avgasrör. Sen pajjade bromasarna när jag, mamma och pappa var på IKEA i Uppsala, då lämnade jag in den och repade upp den. Sen hann jag köra den i drygt 4 månader innan den fick 8 nedslag på besiktningen..... KÄRLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu lämnar jag det innan jag blir irriterad =)
Jobbet har varit kul idag, jag och Viktor bråkade under rasten, eller jag och Adde band honom med tejp vid armar och fötter så han fick gnaga sig loss. Sen när hanväl kom lös så skulle han slå mig med en kratta och då utbröt vilt tumult. Det slutade med att jag låg på honom och höll i mig för glatta livet... kan bli hämnd imorgon =)
Skönt med fredag förresten!!!!!! =) Och inte vilken fredag som helst, utan Maskeradfredag!!!! haha jag har varit tokladdad hela veckan och det ska bli riktigt nice. Det verkar dock som att jag (p.g.a av utebliven syster) blir utan min dräkt som jag beställt... Och då faller en stor del av kvällen... Men men, jag får försöka tänka ut något ikväll och lösa det under morgonendagen... (jobb till 4, träning  mellan 5 -6 och sedan maskerad 7... LYCKA TILL!!!) Men allting löser sig sa gubben....
Nu ska jag upp på träningen och köra skiten ur mig, känner att det är demor på väg. Återkommer nog ikväll om jag funderat vidare. DU som sitter inne på en bra idé, hjälp en misslyckad man att ha roligt!!!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0