Just ja

Kvällens Nöt går som vanligt till Woxxa =)
Idag gick jag ju som sagt till Flygis så jag skickade ett sms till Woxxa när jag var typ 100 m från entrén med texten "Framme  nu..."
Så gick vi in i butiken och träffade Rönneborgsisters, Carro och en till chick (jag och namn) vid restaurangen där. Då kom mitt sms under tiden vi snackade och Woxxa vände sig mot mig och sa:
-Asså nu fick jag ditt sms " framme nu..."
-Haha okej, då var det tur att vi tajmade varann då =)
Och här kommer snilleblixten...
-När skickade du det?

hahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahaha
Egentligen så ska man ju inte svara, utan ta av honom körkortet och klippa det mitt i tu så han får åka lokalt resten av livet! Men jag kände att jag ville knäppa honom lite på näsan så jag sa "När jag gick hermifrån". (För er som inte vet det så är det väl ca 15-20 minuters promenad från mig till Flygis)

Så nu när jag fått det ur mig känner jag att jag kan gå vidare med llivet!
Night all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0