Julledödaren

Oj oj oj, så har det hänt igen. Kissekatten tittade inte upp på träningen och då fick han smaka på tåget... Hoppas inte han fick en hjärnskakning bara =( Det var ingen jättepropp men han slog i huvudet lite otäckt i sargen....
Rätt bra gjort av en kille som sa hej då till en kyckling vi 04.00 föregående afton och sedan hann plocka på sig 10 äpplen på sin nattvandring hem. Rätt sjukt om man tänker på det =)
Nu har jag, Jimpa, Dala, Jocke och Danne sett "Anchorman" och sedan "Dum & dummare" så vi har garvat arslet av oss. Sjukt trött är jag ifall nån undrar... men jag äter så jag håller mig vaken =)

Ha en trevlig kväll alla löningsfyllon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0