Inför nedsläpp

Hej allihopa! Som ni vet har NIK sin sista träningsmatch innan seriepremiären ikvälll klockan 18.00 och jag tänkte göra en speciell intervju inför den. Vi ska surra en stund med min särbo Woxxa, fredagens kåtaste nunna och en före detta NIK:are som inför årets säsong la grejjerna på hyllan!
- Hej Daniel! Berätta för mina läsare varför du slutade inför årets säsong?
- jag valde att sluta med hockeyn för att jag hade lessnat rejält, sedan så har jag kommit på att bartender yrket är mycket roligare.
- Vad tillförde du laget på isen under dina två säsonger i Calconströjan?
-
hmm, isen vet jag inte om jag tillförde så mycket, men jag var en hejjar på att få bänken varm åt alla, jag har ett jäkla aggregat där bak.
-
  Haha okej, det låter som du var en riktig lagspelare! Hur var din roll i omklädningsrummet?
-  den var mer åt det tysta, eller alla gillade att klanka ner å ge lite spydiga kommentarer... nog mer om det
- Hahaha du har bra självinsikt måste jag säga...Du är ju en ständig måltavla även i mitt liv och du ska ha all cred för det! Har du något roligt minne du vill dela med dig om?

- om vårat liv tillsammans?
- haha ja du får berätta vad du vill, bara det underhåller mina läsare =P

-det roligaste minnet måste nog vara när jag och mina hockeypolare från kiruna var ute å grilla korv å myste i solen, alla vet att jag har damp å inte sitta still. så jag lånade en skoter av en å klädde av mej alla kläder å åkte naken tillbaka, men grejjen var att vi inte var själv där utan att det var ca 50-70 pers som var å fiska med familjerna, så man kände sig som en kändes när alla började fotografera hejvilt... det var lite små kul

Här ser ni Daniel i action....
- Frågan vi alla ställer oss...hur liten var den? =P

- som en ostkrok typ...jag har två till bilder där man ser den, fast det är inte till för allmännheten

- Hahah det går inte köpa bilderna på något vis? jag lovaaar att dom inte ska upp på bloggen!!!!
-allt går å köpa till rätt pris!
- haha du har nu indirekt inlett Bondens bloggs första insamlingsförsök, som går under namnet:  "Köp en ostkrok"
-Vad ska du ha för bilden?
- det vet jag inte nu på rak arm.. säg till när du har fått in mycket pengar i fonden

Alla ni som vill se Daniels (eller ingen vill ju se den egentligen, men hänga ut honom på nätet vore ju kul =) ostkrok, hör av er till mig så ska vi hjälpas åt att köpa loss världens dyraste/fulaste ostkrok!!! jag återkommer med prislappen....

- Vad tror du om kvällens match, NIK-Gnesta? Ska du upp och hejja på dina forna lagkamrater?

-jag tror att jag kommer! förhoppningsvis.. det beror på vad NIK har för lag.. om dom har ordinarie så vinner dom, inte annars

- Hur skulle du beskriva #5, NIKs ansikte utåt och hjärta nere i omklädningsrummet?

-hjärtat finns det mkt om! även fast det är ont i mina ögon rätt ofta.. men som spelare så är han hård, enkel och rätt stel... i omklädningsrummet så är han omtyckt å gör så att alla trivs, även utlänningar-hahahahah du är min lilla ögonsten det vet du! Ska du vara så här duktig på att svara så kommer du bli intervjuad ofta!

Vem trivdes du bäst i duschen med?

-jag var ju först in med Dala efter varje träning så då måste jag säga Dala! Yeeeeej

- Hahah okej! Tusen tack för en strålande intervju Daniel "Woxxa" Woxberg! Slutligen, är det något du vill hälsa mina läsare?
Kom inte med nån kontaktannons nu, jag är inte hallick!
-
tack förfrågan!!

-  Haha Tackar du för att du fick vara med i  intervjun?

- absolut
-Great! Det är tur att jag har börjat lära mig ditt språk haha (L)  Ingenting till läsarna?
- HORA!
-HAHAHA sorry men jag kunde inte hålla mig!
-  Nej, dom kommer garva åt mej b:Dara ändå... jag är van att bara få skit från din mun! =D

- Ska du inte passa på att skotta lite skit på mig nu då,det här är ju din stora chans? =P
-jag är för godhjärtad för det

-Stort baby, stort!!!







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0