Idolstuga hos mig =)

Så har kvällen äntligen kommit efter lång väntan och Idol står för dörren. Vi har varit på Flygis och mummashoppat lite så nu kan vi njuta av programmet i sin helhet. Jag sitter vid datan och rekar lite folk som kommer på Woxxas fest medans Danne sitter trollbunden vid min Keyboard och lyssnar när det spelar Elise automatiskt =)

Se så tagen han är!
Vi har funderat lite kring vår utklädnad i samband med maskeraden och vi har en del läckra alternativ på gång. Vad det är kan jag inte avslöjja nu om än det med 90 % säkerhet skiter sig. Jag avslöjjar det till slut ändå.... 
Woxxa är på ingång efter en timmes massage (som han behöver mer än mig enligt han själv) hos nån bekant. Så hittills är vi tre starka tittare som ser fram emot världens just nu bästa program! Så alla ni som sitter själva i stugorna är välkomna hem till mig och mina pojkar. Risken finns att det blir fullsatt så ni bör skynda er hit, alternativt boka en plats i soffan till ett kompispris på flera tusen åtta hundra kronor! Allt man behöver ha med sig är ett gott humör, stora motorsågen och kanske något ätbart. I annat fall bjuder jag på popcorn =)
 Hur går det där klassiska "humor T-shirt" trycket nu igen då. Visa fritösen så får du popcorn? Det innebär att ni kan ta med er en fritös till mig så bjuder jag på gratis popcorn hela kvällen. Jag kommer även att skicka med er en påse hem sen när ni går som ni kan dela med familj, sambo, hund eller söt granntant med popcorn fetish. Nu börjar Idol snart så jag måste börja kräla till soffan... Tar kanske bara 5 minuter nu =)
Sjung för livet!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Varför fick inte jag komma?? får sitta hemma å ha psykbryt istället på en hor TV som inte funkar!! å inte FAN funkar msn heller!!

2008-09-10 @ 21:41:25
Postat av: Marcus

Vad ska man med mobilen till!!?

2008-09-10 @ 21:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0