Idol

hej alla =)
Ikväll är det Idolpremiär och jag följer det just nu. Lycklig =)
Dagen har varit sådär, det har regnat på mig, jag har gymmat mot min ork......men det spelar ingen roll. Det är Idol. Jag sitter här proppmätt, nyduschad och trött. Och mår så jävla bra!
Andra positiva saker är att Woxxa vägde in på 0.1 ton idag och därmed blev min tyngsta särbo i Norrtälje ( Jaa jag är avis, jag vill också väga den enda riktiga mansvikten). Det som gör mig ännu gladare är att han sitter nere på Trädgården nu och käkar en trerätters och mysdricker lite alkohol, ungefär en halvtimme efter att han sagt till mig att han ska ta tag i lviet =)  .... Sånt gillas, dubbelmoral! Jag har lite dubbelmoral om dagarna, fast inte på det viset.... Jag hatar småkryp och insäkter, getingar osv. Sen slår jag ihäl dom.. men när jag misslyckas, eller nån annan slår, så dom ligger och lider och plågas, Då mår jag helt plötsligt psykiskt dåligt. Och vill ge dom en snabb smärtfri död...Men sån är man, bara att acceptera =)
Hälsning till näste särbo;
Danne Ö du får börja äta om du ska ikapp, och det går inte skjuta på längre. Jag ska ge dig en diet och du måste följa den till punkt och pricka!!! Du måste besöka McDonald´s 3 ggr om dan, dricka smält ost till mellis 44 ggr om dan, köpa hem en helstekt gris varje dag som du äter just innan du går och lägger dig. Under tiden får  Woxxa joina HC Roslagen för lite motion, så möts ni halvvägs om nån månad. Då är alla glada och lyckliga, utom jag och grisarna. Eller det är klart attjag är lycklig för eran skull, men jag bryr mig nog mer om grisarna om jag ska vara ärlig....

Passande nog så ska jag passa på att ge min egen fysiska status en kick i rumpan p.g.a en händelse på gymmet. Jag stod och såg cool ut vid en maskin idag när "Effektgympa"ledaren kom fram till mig. Hon såg bokstavligen talat förvånad ut när hon kom fram och utbrast typ :
- Men är det du? Hur mycket har du gått ner egentligen? Jag känner ju knappt igen dig. Och ny frisyr har du också!
- ehh ehh, äsch, inte så mycket!
- Det syns jättestor skillnad på dig!
- FNISS!!!!!!!!!!!! =)

Sen fortsatte hon mala på ett tag tills jag lovade henne, mitt i allt smicker, att jag skulle komma på hennes pass nästa onsdag. Och det var ungefär vid den tidpunkten det gick upp för mig att hon fått ut det hon ville av samtalet också =) Haha men det var det värt, hon var så pass trovärdig att jag skiter i om hon utnyttjade mitt svaga psyke för att få med mig. I´ll be there!!!!!!! Efteråt så garvade jag och Woxxa i sinne, för jag har typ gått ner 3 kilo sen hon såg mig senast.... Och det kan jag gå upp igne på 1 vecka om jag vill. Helt seriöst =)
Men Nånstans inom mig så hoppas jag att jag omformaterat lite saker i kroppen sen löpningen tog vid. Men det är skitsamma, jag är lycklig nu, det är Idol och jag känner mig i form =P

Åh jag höll på att glömma, jag har blivit pappa igen =)
Träffade mitt nya barn på gymmet idag, han heter Jens, 19 år och kommer från Finland. kan INGEN svenska, men duktig på engelska som tur är. Så nu har jag inom 2 veckor blivt far till två pojkar på 19 och 20 år...Snacka om fertilitet!!!! Jag skulle vilja passa på att hälsa till alla slovaker och finnar som kan svenska, att jag inte ska lura i dom en massa dumheter kring vårt språk. Dom ska inte lära sig könsord, svordomar eller annat opassande. Jag ska lära dom säga "Jag är en svärmorsdröm" till en början. Sen ska jag nog lägga till " Men inte riktigt lika fin som Rickard för det". Men vi får se hur det blir med den saken, rätt vad det är så lär dom sig naturligt. Det är ju trots allt det enda folk säger i omklädningsrummet. Det och "Rickard du är bäst" "Jag vill vara som dig" "Kan du signera udnersidan av min pung, min tjej skulle bli så glad då"... osv...... Great Succes
Det var allt från mig den här kvällen, känner mig inte riktigt i mod för att spåra ur. Istället ska jag vara en liten 11-årig skolpojke som måste ligga i sängen, borstad och klar innan halv tio. Annars blir jag grinig imorgon och riskerar att inte få veckopengen i tid!
Dröm sött alla, Kramkalas

Ps.
Woxxa om jag köper hem en gungbräda till min lägenhet, kan inte du ställa upp på en bild då?
Jag skulle vilja ta ett kort på dig när du är "i våg" med det här 100 kilos Legoflygplanet från Singapore...
Snäääälllaaa??? =D

Kommentarer
Postat av: woxxa

Tack rickard! det värmde!

2008-09-04 @ 13:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0