Hjälp mig!

Jag kan inte leva just nu, jag kommer inte på en grym låt som jag vill höra!!!! Har suttit och luskat i typ 30 min med syster men det går inte komma på det. Det är en lugn låt, en tjej som sjunger. Hon låter ruskigt sårbart och "skört", i texten sjunger hon "hey mr!" tror jag? Heey heeey heeey vet jag iaf att hon sjunger... jag har adhd, jag har låten på tungan men får inte fram den. Jag hör hennes röst men kan inte texten. Tror att hon ställer frågor till denne Mr då...
Heeeelp me Jag kan inte tänka på nåt annat just nu. Ska ta en promenad och fudnear lite, hoppas jag komemr på det. God dagens allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

dear mr president? kanske

2008-09-14 @ 12:56:11
Postat av: Rickard

Hej!

Tack för tipset men det är inte Pink tyvärr =(

Om än den låten också är RIKTIGT bra =)

2008-09-14 @ 12:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0