"Have a heart"

Haha det har tydligen blivit dags att såga mig själv i tusen små bitar denna söndagsafton... Den där låten som jag gått och funderat på hela dagen, och som jag höll på att ligga sömnlös inatt för har jag nu kommit på vad det är för en. Och det är snudd på att jag behåller den för mig själv. men eftersom ajg älskar att såga så tänkte jag vara shysst och ge mig själv en längd på 10 cm....
Det är nämligen så att låten jag söker är den jag rosade efter ett Idolprogram. Ni vet då jag sa att jag var kär i Anna Bergendahl....  Det är precis den låten med henne jag har sökt....jag satt och toklyssnade på den i fredags men två dagar är tydligen för mycket för mig att hålla reda på. Så nu ska jag ta och garva åt mig själv ända tills jag somnar och jag föreslår att ni gör detsamma. Vi skrattar åt mig på tre:
1
2
3
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHHAAHHAHAHAHAH VILKEN IDIOT HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja men alltså det sjuka var att jag trodde att jag höll på att få det och mina kära vänner lät mig helt seriöst tro det ( då dem insett att jag inte hade en enda clue om vart fan jag befann någonstans). Sjukt roligt. Sen hade jag vräkt ut mig ngt liknande om att "fan vilka trevliga människor det finns i denna stad, träffade några sjukt trevliga brudar på inne toan...hah ;)



Nej men, skämtåsido, jag kommer nog bosätta mig här en dag. Älskar denna oförutsägbara stad.



Btw, grattis till vinsten!



Kram /

2008-09-15 @ 03:07:40
URL: http://molleralexandra.blogg.se/
Postat av: Dala

Hörde du smällen när jag fick klubban i munnen på matchen!! =)trodde han slog bort halva annsiktet på mig!!

2008-09-15 @ 09:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0