Haha ledsen Bea


Jag hade tänkt skippa det här inlägget... men du är för mkt. Först skulle det heta "Veckans Värstning" för din briljanta kommentar här i afton..
Bea satt i soffan och funderade på hur många samtal hon skulle ha missat på sin telefon. Lät som den var långt borta så jag frågade vart hon hade den?
-Den är i mobilen! svarar hon då... det är nummer ett...
Sen så "glömde" hon också en halsduk hos mig, så att hon måste komma tillbaka och hämta den nån gång.. Smidigt moove tänker ni nu va?
 Ledsen Bea men det funkar inte så. Jag skulle hälsa och tacka så mycket från min granne Ingrid, hon hade just slut på katthanddukar....
Om det var så att du faktiskt glömde den, så har du tabbat dig 2 ggr på mindre än 10 min, och det är inte okej i mitt sällskap. Då blir det för enkelt och jag tvingas plocka fram stora motorsågen.
Du är "Kvällens Virrpanna" och kan hämta ut ditt pris på Ica Flygfyren imorgon.
Det är en Kalle Anka kompass som du får när du köper tidningen ( du kanske prenumererar på den iof?), hoppas du får användning för den! Pappa kan säkert visa hur en kompass fungerar om du ber honom snällt?

Jag vet.... jag är överlägsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0