Guuud så skönt!

Hej alla måndagsknegare, visst är det skönt att vara tillbaka på jobbet? =) Lite jobbsnack... Idag har vi äntligen börjat singla av grunden så imorgon eller senast onsdag så är det klart för gjutning. Nice!!!
Annars så har dagen varit en pina! Jag blev toanödig (#2) redan vid 10 och visste därmed att det skulle bli jobbigt! Vi har nämligen en sån där äcklig mulltoavariant på bygget som jag totalt vägrar att använda. Så det blir till att bita ihop och tänka på hårda saker sånna här dagar... Men det har gått bra och man uppskattar ju verkligne att komma hem sen =)
Nytt på jobbet idag var min outfit, mina byxor var så slitna så det  var dags för nya. I fredags så körde jag helgmys för Danne som jag jobbar med, varje timme skar jag fram lite mer av låret och det fick väntad effekt. Jag fick honom att vilja se mer hud hela tiden, vilket blev en vinning både på det viset att helgen kom, och att han framstod som gay =)
Men idag lanserade jag min nya höstkollektion från Teamwork, "the Hill Billy look", eller som vi säger på Svenska, "Bondelooken" (look kanske inte är svenska men låneord räknas också i min blogg) och det var en given succé!!!
Bedöm själva:


Nu har jag just slängt in en fiskgratäng i ugnen och tänkte ta mig en liten powernap. Sen blir det mat innan ajg ska upp och träna. Ryggen känns jättebra nu och så det är kul att vara på G igen =) 

Avslutar inlägget med ett skämt jag fick i luren under dagen, avsändare okänd!

Den lilla negerpojken såg sin mamma baka bröd och tänkte att han skulle prova vara vit. Så han hällde mjöl över sig och sa sedan till sin mor
-Titta mamma, jag är vit!
Smack* Pojken fick en smäll och mamman sade att han skulle gå och visa sin far. Pojken gick dit och fick en smäll av pappa också, innan han sa åt pojken att gå och visa farmor. Pojken gick dit och fick en smäll av farmor också, sen sade hon;
- Jag hoppas du har lärt dig något!
Pojken svarade:
- javisst, jag har varit vit i 5 minuter och hatar negrer redan!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: woxxa

du är så ful alltså!:P hahaha

2008-09-22 @ 17:57:57
Postat av: Rickard

jag tror att ordet du söker är manlig =)

2008-09-22 @ 18:05:06
Postat av: Dala

Nej ordet är grovjobbare!! =)

2008-09-22 @ 22:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0