God afton!

Nu är jag tillbaka efter träningen och jag har löst maskeraddräktsfrågan! Snacka om att jag är en kille som tar tag i saker  (Grana du är en klippa) =) Jag ska inte avslöjja vad jag ska vara imorgon, utan istället så ska jag avslöjja vad jag INTE ska vara... Det kan låta lite sjukt, men det är det såklart inte. På grund av att min syster yster inte dyker upp (vilket är jättetrist) så kommer jag inte synas på Kälreksudden i den optimala outfiten;
"Naken Janne" Det är lite svårt att beskriva den dräkten, så jag rekommenderar er att gå in på www.bodega.se och söka på just Naken Janne.Bodega är för övrigt en sjukt bra sida med riktigt bra priser till alla maskerad/Halloween fantaster!

Tänkte gå tillbaka till strax efter träningen då Idol gick på i omklädningsrummet och fängslade oss alla! Vi är alla i laget överens om en sak. det är INTE okej att skicka hem den grekiske tjockkocken Alex!

Han är den skönaste snubben nånsin i Idol och borde ha fått chansen! Jag tror iof att han kommer få det, som "random" längre fram. Eller om typ nån hoppar av...svååååårt att lista ut vem dom ersätter med =)
Vi kom också överens om att den nya juryn är bättre än den gamla, dom är skönare och inte lika kaxiga (trots att dom är mer framgångsrika)... Mkt tror jag beror på att dom har bytt ut Kishti mot ett bombshell! Eller hon är egentligen inte så fresh men hon har en speciell min som gör 95 % (hoppas alla vet vilken jag menar!! =P  )

Idag har jag insett att Bondens nätdagbok (så förklarar man för pensionärer vad en blogg är) har börjat spåra ur på allvar. Jag har ju redan erkännt att jag tänker lite på bloggen på dagarna ibland och känner lite Ågren mot "er läsare" (GAAAY) om jag inte skriver på några dagar. Men nu har även "Dala" tagit det till en helt ny nivå när han på eget initiativ startat en grupp på Facebook. Det är iof lite tidigt än att säga att det är ytterligare ett steg iom att jag inte sett utvecklingen av dcet ännu, men jag får iaf känslan av att det blir lite seriösare... Jag kommer att ligga sömnlös på nätterna och klia mig i bakhuvudet med en falukorv från frysen. Nu har jag iof inte någon falukorv i frysen men jag misstänker att nån av mina grannar har det. Undrar hur jag skulle reagera om nån utav mina grannar kom över 03.00 och bad om att få lite fryst falukorv?  Näe nu tappade jag spåret....
Sömnlös skulle INTE gillas! Målet med min blogg är att ni, efter varje inlägg, ska tänka nåt i stil med "vad är det för fel på människan", eller "Vem vill läsa den här skiten", eller  kanske kort och gott "WHAT?!?!?"...

Näe go vänner, nu blir det inte mer än så här, det är en maskeraddag imorgon också! Funderar på att komma i dräkten till jobbet och skrika som en vilde men jag tror jag avstår, vet inte hur pigga alla är på skämt 06.30 en fredag haha =) Vi får se hur det blir, man ska aldrig säga aldrig om man inte redan sålt smöret och inte vill bli antastad av nån kille insmord i rapsolja frenetiskt tuggande på Hubba Bubba Jordgubb!!!!

Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0