Fy fan vilken dag!!!

Tjena mors!
Det är en mycket mycket nedbruten man som sitter vid datan just nu. Har just kommit hem från morgonträningen och fått en P bot upptryckt i **** på Forden. Jag letar startkablar för tillfället. För Nu ska den jävlen bort, så enkelt är det bara. Och han ska inte säljas, jag ger hellre bort pengar för bara tanken på en turk till gör mig illamående!. Han ska skrotas. Han ska krossas i en stor fet maskin och sedan eldas ner till en flytande massa som aldrig går att sätta ihop igen. Men nu orkar jag inte prata om det mer, det är för deprimerande en sån här dag =)

Jag var som ni vet på maskerad igår utklädd till "Trapper", lite som Crocodile Dundee kan man säga. Skinnbyxor, skor, väst och hatt samt svart tusch i ansiktet och på armarna... Vad ska man med smink till? Vi var 40 pers på Kärleksudden som käkade och gav järnet vilket slutade med att dom här två snubbarna (och alla vi andra) hamnade på Mobergs efteråt haha =)

Jag har tyvärr inte lyckats få tag i några bilder ännu, men det kommer väl ikväll antar jag så håll till godo... Med tanke på att det var 40 pers där och typ 87 kameror så är jag inte orolig, helt stört vad det blixtrade under kvällen. Det är iof kul nu i efterhand att ha lite att förgylla bloggen med =) Som tyvärr tar slut här och nu.
Snart är det träning igen och jag känner att jag måste ta en powernap för att mäkta med den! Vad kvällen har att erbjuda vet jag inte riktigt, men den kommer bli riktigt riktigt lugn. Skönt förresten med en fylla om man kan säga så?. Det var ju 6 veckor sen sist så jag tycker inte att det gör så mkt att jag partade igår. Blev ingen MONSTERfylla heller så jag mår bra idag -tröttheten då vilket är skönt nu när vi har "träningsläger"

Hörs senare, over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0