Filmtips igen då: Anchorman

God afton allihopa!
Efter min dag på Ikea med Dala så blev det en promenad upp till Flygis för att träffa ÅlÅke (Woxxa). Inte mkt att orda om så jag vet inte varför jag skriver det över huvud taget... men kvällen har vart mysig!
Jag har varit med Dala, Öhman och Lindström på Trädgården och ätit middag. Jag valde Wallenbergaren och den var god, synd bara att den var skräddarysdd för ett 3-årigt afrikanst barn. Inte mätt nej.... Så vi åkte upp till FLygis i en svindlande hastighet (Lindström har ny bil/leksak så han och Dala raceade) och köpte Marrängsviss. Och det gick som vanligt inte bra, eller vad sägs om att 4 killar åker upp och köper MARRÄNGsviss, och glömmer marrängerna..... haha jag vet att det låter sjukt men det är sant. Nåt som är lika sjukt är att jag inte tänkte på det när jag "rörde ihop" allting, utan
vi kom på det när vi började äta? =) Men viu är nöjda ändå, för vi såg en utan 2000-talets bästa komedier:

Haha jag vet att jag har skrivit om den förut men det räcker helt enkelt inte. Den är GRYMT bra och precis som Dum Dumamre så blir den roligare ju mer jag ser den! En riktig klassiker i mitt Filmbibliotek =)

Nu har pojkarna åkt hem och jag sitter ensam, nykter och patetisk vid min blogg en lördagkväll. Och det känns sådär. Visst det känns bra, men jag vet att det är upplagt för fest ikväll så det gör lite ont i sprittarmen också. Woxxa har tjatat på mig hela dagen angående fest ikväll. Han slutar jobba vid 1 och då är det full fart med shotsen uppenbarligen för han ska på Mobergs sen. Haha så jag sitter och väntar på att få en massa jobbiga sms med lovord om färdiga drinkar nere hos honom på en gång. Men jag ska vara stark! Jag ska inte ut och dricka det lovar jag. OM jag skulle falla för frestelsen och dricka så lovar jag att jag ska.... hmm..... Jag ska gå in på Tradera imorgon och försöka kränga en armbågsprotes och koka brännvin av den. Får jag inte tag i en protes så ska jag bege mig ner till hamnen och fånga sjöfåglar. Sen ska jag fiska upp tång ur havet och göra dom till grönhåriga små popstjärnor. Sen ska jag försöka lära dom att mima till Britney Spears "Oops I did it again", filma det och bli rik för världens mest spektakulära lipsync! Med dom motiven känns det inte värt att dricka så jag tror jag klarar mig. 
Orkar inte skriva mer ikväll utan jag nöjer mig så här. Dröm sött Alles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0