En bonde utan rygg, en bonde utan rygg, hej hopp tralla la la en bonde utan rygg

God kväll allihopa!
Det finns bara ett sätt att beskriva den häre dagen på, och det är smärtsam. Jag hade hoppats på att få vakna upp i morse med lite mildare värk än den jag la mig med igår för den var inte rolig. Jag låg och vred mig fram och tillbaka utan att hitta nån skön position. Det slutade med att jag somnade av utmattning och sedan feberyrade =) När jag vaknade i morse 40 minuter innan väckaren ringde så var jag helt lövertygad om att jag just tittat på klockan och att den visade 14.15. Jag skyndade mig upp (drömmer fortfarande) och ser på väg till toan att jag har spytt hela vägen från sängen till köket p.g.a ryggen. Det knackar på dörren och nån okänd granne kliver in för att titta på mina persienner för att se om dom är standardfärgade... Och jag släpper in henne :O Hon traskar runt där bland min uppskastning och då nångång vaknar jag med ett ryck, förljd av smärta. Inser att klockan inte ens är fem och lägger mig ner igen och hinner tvärsomna. Sen ringde det och utmaningen kunde börja =).
Jag brottades med mig själv i sängen ca 3 minuter innan jag kom ur den, då backandes ner på golvet och med hjälp av väggen så tog jag mig sakta upp till "krymplingsstående", som för övrigt har varit min gångstil hela dagen. Det har varit roligt på jobbet också, jag har lastat av 800kg murbruk från en kärra till en pall och sedan slipat betongpelare... Ståendes på knä... I regn... HAHAHAHAHAHAHAHHAHA är allt jag har att säga =) Det var inte så roligt mitt i skiten, men nu i efterhand kan man inte annat än skratta! Jag har bokat tid hos Kotis imorgon klockan 4 så dagen blir kort och smärtan likaså förhoppningsvis, därav den mun tra attityden! Hoppas inte det är nåt allvarligt, då blir jag illa till mods. Det är säkert bara nåt som ligger fel så jag kan nog träna på torsdag igen =)
Kvällen i övrigt har bjudit på sällskap av Woxxa, Gurra Gardell ( som ajg tror börjar förvandlas till tjej..han har gåt ner 5 kg, orkar inte äta upp en matportion som han får på restaurang och han pratar som en tjej när han dricker alkohol. Skrämmande, killen behöver hjälp innan han beslutar sig för att ta det steget ut och operera bort Mr. Peanut) Robin Öhman och Danne Öhman. Gurra och Woxxa avvek tidigt eftersom jag, Woxx och Danne skulle planera Woxxas 21 års födelsedags/maskeradfest den 26/9 =) Det kommer bli så sjukt kul och jag hoppas att alla ni muppar som fått en inbjudan tackar ja. ja mena, jag kommer ju vara där så det är given succé =) Vi snackar Dj, bar, middag shyssat priser, snygga människor osv osv osv....Ni som inte fått en inbjudan kan ju höra av er till mig så ska vi se vad jag kan göra åt saken... Chanser till att öka en inbjudan finns ju, beroende på hur långt ni är beredda att gå. Eller hur feta plånböcker era farsor har =)
Nu blir det inte så mkt mer för the farmer with a back of an eighty year old, jag har just avslutat mitt brev till farmor och en Wienernougatglass till det. Så jag känner att jag ska ta och lägga mig och försöka slå huvudet i väggen tills jag tuppar =) Det där med piller tror jag inte ett dugg på, har man ont så ska man ha ont och så är det med det. Fråga Rocky, no pain!
Snart är det slut på all ryggsmärta,
massören ska ordna till min kropp.
På torsdag så är vi alla pigga och alerta,
redo att dela ut en hockeypropp. 
God natt allihopa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0