Barnbidrag?

Har man rätt till barnbidrag om man sköter om en 21-årig Slovak? =)
Varenda match, möte, träning och övning så är jag dessutom personlig tolk åt honom.... Borde inte det vara värt något? För att inte tala om all tid jag lägger ner osv. Nu ska jag t.ex för andra gången på 1 vecka åka upp på gymmet och köra skiten ur mig. Det är helt ofrivilligt och jag skulle hellre ligga hemma och se en film, äta godis och må bra. Men icket, på den enda lediga dan så ska lille Martin prompt gymma! Bara för att han är ledig och inte tar ut sig på dagarna... Idag har jag borrat i berg och förberett för en gjutning på fredag, och imoregon blir det fullt ös med spett och slägga. Då snackar vi träning. Ett 8 timmars styrkepass som går ut på att hamra ner stålstänger i berg. Jag vet, jag är typ den manligaste killen på jorden =) Och ändå är jag sådär härligt mjuk och öppen så man känner att jag har ett varmt inre. Snacka om att ha allt alltså! Så därför gör jag nu ett försök till, till alla singelhemmafruar där ute. Snälla ring mig efter gymmet! Jag kommer inte svara för att jag hatar att prata i telefon, men det skulle vara kul att vara poppis. Om ni vill ha kontakt kan ni skicka ett sms för det orkar jag nog svara på. Eller så ringer ni till min manliga, men oerhört feminima sekreterare, Woxxa. Han är Sveriges mobilkåtaste människa och tar gärna emot ert samtal dygnet runt. Ikväll så ska vi smida lite mystiska planer efter gymmet så ni som bor i Norrtälje bör vara vaksamma. Rätt vad det är så dyker det upp en inbjudan av något slag. Woxxa har fått en idé igen. Jag personligen tror inte han kommer orka med, men jag ska vara en god herre och hjälpa honom med lite planering ikväll. Så var vaksamma, Ålis kan lura bakom din rygg =)

Gymtime =)

Kommentarer
Postat av: Alexandra !

JAG HAR SEMESTER AND I LOVE IT!! Riktig glidar - vecka.

Du, är du säker på att vi menar samma Dahla? Menar du att han "klär sig i stora fula utrustnigar, luktar skit, skriker könsord och slåss med andra"? :)

2008-09-03 @ 18:18:19
URL: http://molleralexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0