Woxxa:

April April i september din mupp,
du gick som vanligt på min cup!
Hur kan du tro att jag ska cykla nio mil,
i min och chefens 5000 kr deal?
Som vanligt så har Lord Woxberg ringt mig några gånger idag, jag har dock inte kunnat svara. Det har varit motorsågsmassaker och minidumper på schemat, så jag har haft för kul för att svara =) Men sen ringde han iaf när jag satt i bilen och skröt om att han ska på Coldplay konsert. Jag var trött efter en arbetsdag och kände att jag ville stoppa upp nånting i honom. Så jag sa att jag satt på min svarta "kärringcykel" och väntade på färjan. Jag sa att jag och chefen hade slagit vad om 5000 spänn om att jag skulle cykla till och från jobbet på en arbetsdag... Och Woxxa svalde det. Eller först så sa han nej du skämtar med mig, men när jag vidhöll det och sa att jag ringt coach och sagt att jag inte kommer på träningen för att jag ska cykla nio mil..Så köpte han det =P haha och det är för himla mysigt att leka med honom, jag kan inte få nog!
Någon timme efter samtalet så fick jag ett sms om middag, men jag tackade nej. Då fick jag:
"Du har inte cyklat din jude =P" följt av "Du är inte min vän bara så du vet... Glöm festen"
Mm det tror jag på... NOT!!!
Nu sitter jag och kikar runt på nätet för lite inspiration till utstyrsel. Jag har haft en del funderignar men många v dom är svåra att utföra. Eller så blir dom för varma. Eller så kostar dom för mycket (För att det ska vara värt det för festen).. Jävla skitmaskerad, kan det inte vara dresscode inget över 100 spänn så slipper man tänka. Om jag nånsin har 21-års kalas så ska jag ha dresscode sopsäck, det lovar jag! Jag tror att det skulle bli succé med en massa naket framåt småtimmarna. På tal om succé, det var länge sen jag var in och kikade på antal anmälda nu men jag antar att det är upp emot 30 st iaf!
Syrran har fått sin maskeradkostym nu, hon ska vara Grottmänniska och det är så grymt passande. Hon är ju som dom flesta vet inte fullt utvecklad, utan ett s.k "speciellt barn". När hon fyllde 18 år så fick hon t.ex sin första mjölktand och provade för första gången att dricka läsk med sugrör =)
Hon går i en särskild skola för mindre begåvade barn och hennes största intresse är att äta krita =) Här är en bild på hennes bästa kompis Milbrett. 
 
Hon ä ramerikanska och dom förstår inte ett ord av vad den andre säger, men dom tycker om att skratta ihop. I somras när Milbrett var på besök så satt dom ute vid våran brygga i timmar och skrattade åt sina egna spegelbilder =) På kvällarna satt jag bakom en duk och gjorde djurläten till Da Buzz samtidigt som jag kastade popcorn på golvet. Då kröp dom omkring på golvet och "krockade" med popcornen, jag tror dom lekte Titanic för syrran skrek Leonardo vid upprepade tillfällen. Men ikväll så ska hon som sagt hämta ut sin maskeraddräkt och sen ska hon och min yngre syster (som är likadan) leka kurragömma i trädgården =)
Hoppas alla får en trevlig kväll, nu ska jag scouta min outfit. Jag känner att jag ska försöka ta nåt annat än kung, det känns liksom så givet och alla räknar med det för att jag är jag =)
Tjing

Kommentarer
Postat av: syrran

SLUTA MYTTA

du är ju sjukare än medel!

Tycker att du ska klä ut dig till en ren.

2008-09-17 @ 11:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0