Äckel Internet

God afton!
Ikväll så har jag en HATA LIVET kväll. Det är andra dagen i rad som jag kommer direkt från jobbet till träning. Hinner bara kasta i mig lite fil och nån frukt. Igår gick det bra, idag gick det SKIT!!! Dock lite roligt att se när Dala äntligen fick in en höfttackling, Beausang blev offret. Han försökte sig ju på samma sak igår på #5, men det hör ni ju själva hur det slutade... Dala ge dig inte på berg =P pussis*
Men nu ska jag tillbaka till allvaret, jag hatar livet ikväll. Träningen gick skit och nu sitter jag och kokar. Efter träningen så var jag tvungen att ta en nedjogg för att jag inte skulle hetta på allt och alla. Sen åkte jag INTE till Flygis och handlade för jag vet att jag skulle köpa en massa skit, trycka i mig det och sen må ännu sämre.... Så nu sitter jag här, arg på mig själv utan anledning och full av funderignar. Största fudneringen är varför jag sitter och skriver ett jävla inlägg när jag kan titta på typ svajande grässtrån ute på gården. 
Dagen blev dock lite bättre när jag först pratade med mami i telefonen och fick höra att vi lagt ut vårt  hus till försäljning. Gå in och kika om ni är sugna, det är riktigt fint. Mamma och pappa ska ha en stor eloge för trolleriet dom gjort där sista månaderna. Det har aldrig varit så fint under 22 år!!! Så gå in på http://www.hemnet.se/ och sök på Hus med 6 rum i Västerbotten, Strågatan... Så dyker det upp ett fint hus på Strågatan 13... Ni som bor i Skellefteå bör ta en titt på det om ni spekulerar på villa, för det är riktigt riktigt räscht!!! =)
Sen ringde jag min älskade mormor som fyller 72 år idag och pratade en 20 minuter ungefär. Skönt att höra att allt var bra med henne och moffe! Hon hade haft lite uppvaktningar och samtal från släkten idag så hon var mycket nöjd!
Sen är det ju aldrig fel att få höra att man är så duktig så duktig när man har en tung dag. Tack Mommis!!!! =)

Nu tänkte jag komplettera helgens golf med en bild som Danne Öhman just skickade till mig.
Ja visst, den är otroligt omogen, barnslig, hör inte hemma på en golfbana. Näe jag vet, men jag vet också en sak ni inte vet. Golf är den överlägset världelösaste sporten genom alla tider. Den är så fruktansvärt tråkig att den knappt borde få kallas för sport. Den går ut på tålamod, sportsligt samt moral & etik. Det är så mycket skit runt golf att man knappt vet om det är sport man sysslar med eller en tebjudning, inne i ett bibliotek på ett ålderdomshem! Man måste klä sig på et speciellt sätt, får inte prata när folk spelar och man kan inte vara duktig om man inte har pensionerat sig. Vad är meningen lixom? Gå runt och lukta svett i ett par tighta manchesterbyxor och en piké med nån liten orm på, fula skor och en skärmkepa som det står "Callaway" på. Smaklöst. Uråldrigt. Inte okej! Alla ni som golfar, skaffa er ett liv för fan. Jag skulle hellre gå ut på trottoarerna här i Norrtälje och söka daggmaskar 2 timmar om dan än att tvingas till Roslagens vidriga golfklubb. Fy faaan!
Nu ska jag lägga mig och drömma söta drömmar om hockey.En sport där man  klär sig i stora fula utrustnifgar, luktar skit, skriker könsord och slåss med varandra. Det är manligt det!
God natt!

Kommentarer
Postat av: Alexandra!

hahaha, sant! Stackars Dala....men han försöker ju iaf... :)





2008-09-03 @ 09:17:04
URL: http://molleralexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0