www.rimbofickstock.se 8-4 talar sitt tydliga språk

Jag vet inte i vilken ände jag ska börja. Ska jag börja nämna att dom var totalt värdelösa och att vi avgjort matchen efter 10 minuter då vi ledde med 4-0. Att vi åkte runt och runkade klubba och garvade åt dom i resterande 50 minuter? Frossa i hur pinsamt dåligt dom spelade och hur misslyckade dom var? "Derby" det är ett jävla liv om det på stan en vecka innan match... Sen kommer 700 pers dit och bjuds på ett taggat Norrtälje som sväljer Rimbo totalt. Dom kunde lika gärna ha stannat hemma i sin lilla by så hade dom sluppit den här förnedringen!!! Det är ett sätt att inleda....

Jag kan också börja med att hylla lagets insats och sedan tala om hur fruktansvärt bra jag mår just nu! Sitter hemma i min lägenhet och har just hetsätit en halv kyckling för att få i mig lite proteiner! Tyvärr så ska jag itne utveckla något av det.  Istället ska jag gå och lägga mig för det är gjutning på jobbet imorgon, då måste man vara en solstråle för det kan ta lite tid!
Jag ska suga lite på det här sen återkommer jag imorgon med en mkt mkt insiktsfull rapport.

GOD NATT ALLA HOCKEYFANS!!!!!!!!!  =)

Kommentarer
Postat av: Marika

Bra match igår! Riktigt kul att ni vann :D Fortsätt så nu ;D

2008-10-15 @ 07:50:17
Postat av: Alexandra!

Ja, jag hörde det! Var riktigt synd att man missade den. Hörde om att någon av er smällt upp en puck på publiken varav en farbror höll på att förblöda?

2008-10-15 @ 14:19:56
URL: http://molleralexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0