Watch out Rimbo

Snart är det nedsläpp i Roslagens hetaste derbymatch, Norrtan Calcons tar emot Rimbo Slusks i Contigahallen. Ni som inte vill gå dit behöver inte göra det, jag har slutresultatet här. Vi vinner med 5-3 i en match som vi dominerar totalt. Skulle ha kunnat blivit tvåsiffrigt om vi vart lite distinktare med puck. Jag återkommer efter matchen med diverse kuriosa, troligtvis nån intervju eller nåt uppsnappad trash talk, Eller helt enkelt en monsterstor sågning av Rimbo... oavsett resultat så lär det ju bli så, dom är ju trots allt framröstade till årets äckligaste by åren 0 - 2008 e kr =) 

Hoppas några av er letar er upp till "rinkside",  för det är alltid kul med ögonvittnen när det ska derbyförnedras. Jag har ett nytt slutresultat, 10-1 till Norrtan IceWarriors! Go yellow / reds!
Nu ska jag äta taggtråd och massera huvudet med hästlinement!

Bye

Kommentarer
Postat av: Alexandra!

Heej, ville bara säga grattis till vinsten ikväll. Jag hörde matchen i telefonen, då jag satt fast på jobbet ikväll ;)

2008-10-14 @ 23:20:32
URL: http://molleralexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0