Hejja CALCONS

God afton!

Det är en stekhet nummer
 
som skriver dagens blogg. Jag har just varit uppe och tränat med boyzen och det gick bra. riktigt bra. Så bra att jag belönar mig själv med precis allt jag vill ha ikväll, en macka, en banan och ett glas vatten. Mums mums sen blir det kudden. Det är som vanligt match på tisdag, men det känns lite speciellt (in a godd way).
Calcons känns revanschsugna efter fredagens snöpliga förlust och ajg tror på 2 krigarpinnar imorgon mot Hässelby/Kälvesta eller vad dom nu heter. Smisk ska dom få iaf.
Number five avgjorde 3 mot 3 spelet i Sudden Death idag och måste nog, på förhand, tippas som matchens utropstecken. Tyvärr så gick mitt försök med "träningens lirare" inte hem nere på Flygis.  Daniel stod i kassan och jag försökte förklara för honom att jag borde få en chokladbit, just för att jag avgjorde träningen.. men icket.
Undrar vad som krävs för att Flygfyren ska bli imponerade? Känns som att jag gjort allt som står i min makt...
Näe, återkommer imorgon med lite "inför matchen" fudneringar, känslor och mer seriöst tippande av slutresultat.

Det är världspremiär för en ny tävling här på bloggen som jag valt att kalla "Bondröta".
Tävlingen är väldigt simpel, snudd på lotteri. Den går ut på att du som läsare kan gå in och tippa ETT slutresultat i morgondagens match mellan Calcons och Hässelby. Tippar man sedan exakt rätt slutresultat (efter full tid) så vinner man en Piggelin. Glassen kan sedan uthämtas hemma hos Bonden eller uppe på Ica Flygfyren. Skulle man vara allergisk mot Piggelin så får man ett Kinderägg.
Hoppas ni ställer upp, och från oss alla till er alla, en riktigt god tur!

Nu ska jag börja förbereda mig för sängen, det är en hård dag på jobbet imorgon... Vi ska riva ner ett helt plåttak från ett hus så det gäller att vara laddad... och skärpt. Jobbigt att dyka några meter ner i en container på matchdagen. 
God natt allihopa! =)

Kommentarer
Postat av: Micke P

Jag tippar på en vinst med 5-3 där den (för dagen?) stekhete nummer 5 går in och gör 1+1 för dagen.

2008-10-27 @ 22:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0