Tröttis!

hello!
Det tar på krafterna att kliva upp fem varje morgon kan jag meddela alla er tvivlare. När man dessutom hamnar bakom en "Mopedbil" fullastad med efterblivna på väg till färjan, på Ljusterös små kringelvägar, och får möte av en buss. Då blir man less. Jag tänker inte gå in på detaljer men vissa ska inte vara på vägen.....
Nu till något roligare! Jag och Viktor har haft våra disskusioner titt som tätt sen vi lärde känna varann, och lite nu och då bjuder han på en ny blooper. Ungefär som Woxxa =)
Igår så satt han i alla fall och läste NT under lunchen och sa plötsligt nåt i stil med:
- Undrar hur det känns att bli skjuten av en älgstudsare?
 Vi andra såg ut som frågetecken iom att vi inte hade nån aning om vad han pratade om, så vi sa  VA? i kör.
- Undrar hur det känns, hur ont det tar att bli skjuten. För man kan ju inte dö av det?
 Ragge 45 bryter ihop ( samma man som dog under ankfunderingarna han hade förra veckan)
- Hahaha klart man kan dö av det, vad tror du att en ägstudsare är?
- Typ som ett paintballgevär! Det låter ju som nåt som man skjuter och sen studsar det bara?
- HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHA vi 5 dör och tvingas sedan ha en liten vapenlektion med lilla Vicke.. Frågor som "Vad är det för nåt då" och  "Får vem som helst köpa ett gevär" dök upp... SÅ aldrig en tråkig dag på jobbet med min arbetskamrat och ögonsten =)


Nu ska jag ta mig en liten diskrunda innan jag åker upp på träningen. Vi ska ha ett litet snack om matchen senast och sedan blir det ispass. Jag tror att jag ska hoppa lite häckar innan också, det är rätt kul och sägs vara bra för explosiviteten på skrillorna. men det är en sak jag inte förstår, jag har bra spänst men kan ändå inte åka? Jag skulle tro att det finns någon i pojkar 94 som åker ifrån mig på en tävling runt planen. OM det inte är med tacklingar vill säga =)
Just ja, jag har glömt att nämna säsongens vackraste föremål som ägs utav Mr. Daniel Beausang... Easton S 17. Det är den finaste/bästa hockeyklubban på marknaden och att bara få spela i samma line som den är en ära. Inte med Bosse utan klubban. Vi var många som dräglade över den inför matchen och jag tror att det kan ha varit en av anledningarna till att vi torskade. Om ett helt lag åker runt och är avundsjuka på en spelare, så skapar det sprickor i lagmoralen, som på sikt kan leda till att vi börjar slåss på träningar, torskar matcher eller rent utav lira. Så Bosse, jag ber dig, sluta spela med den där klubban! Det är för lagets bästa och jag vet att alla NHL lirare som var i Globen skulle respektera dig för det. Om du inte har nån stans att förvara klubban så kan jag förbarma mig över den... Jag har en jättestor säng som den kan få ligga i och aldrig mindre än 22 grader i lägenheten! Jag har också två krukväxter som lever med mig sen ett år tillbaka så han slipper vara ensam!
Det finns en annan lösning också, och det är den att du börjhar producera. Släpp ut S17 på grönbete! Låt han glida innanför blå och dra iväg en ledare eller en slapper så målisen i kassen gör vågen till klubbans ära. Jag kan se det fraömför mig i lördagens tidning;

S17 stor matchhjälte när Calcons tog första två poängaren i fredagens bortafight!
Daniel 20 säger;
 -  Jag vet inte vad som hände, plötsligt small det bara. Och sen igen och sen igen och sen igen.....

Nu blev jag peppad på träning =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0