Tänk om alla dar var så här bra?

Hej allihopa =)
Hoppas ni är lika nöjda med er dag som jag är med min, för den har vart grym. Studsade upp ur sängen klockan 05.30 i morse och gjorde i ordning grejjorna till lunch/fika. Iväg till jobbet och där blev det takspikning i ett herrans tempo. Dagen gick skitfort och jag tror på fullaste allvar att jag är snabbare än en automatisk spikpistol...... Nästan =) Sen åkte jag hem, gjorde två äggmackor medan jag stoppade i tvätten och sen upp till gymmet. Klockan var då runt halv sex. Gick runt där i 20 minuter och slet i lite olika vikter, kände mig lagom motiverad efter en hård dag på jobbet. Men sen gick jag in på "effektgympan" och körde skiten ur mig en timme, lagom snygg för ev. åskådare. Sen när det var klart så bad en kille som var med och körde mig att stanna kvar och köra box-passet också. Och iom att han var äldre, längre och väldigt vänlig så gick jag med på det... Bad choice. Ytterligare en timme senare så flöt jag ut ur lokalen i mitt eget svett mot duscharna och jag kan inte med ord beskriva hur skönt det var att ta en kort bastu..... Jag höll på somna. Jag satt där inne och nickade och insåg att det kanske inte är så bra att somna i en bastu? Man kanske vaknar upp och ser ut som en mjällig bulldog i ansiktet, alldeles rynkig och fruktansvärt torr i hyn.
Nu har jag precis käkat, diskat undan, hängt upp all tvätt och funnit andlig ro. Så Jag tror jag går och lägger mig nu i sann pensinärsanda... God natt, imorgon är det en ny dag med nya möjligheter =)

Ps. Jag skulle vilja passa på att hälsa till Almstrum också, hoppas Dells lillebror är snäll nu när du har ont i handleden... Hyllningen håller på att ta form i min hjärna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0