Myskväll

hej allihopa!
träningen gick bra för min del, stänkte faktiskt dit en idag på spelet. Eller snubblade in rättare sagt =) Vi hade också en ny snubbe med, "röret" kallas han, jag skulle vilja säga Bambi. Haha han hade nåt fel på grillorna så han klotade nere i sarghörnen stup i kvarten...rolig start i ett nytt lag =P
Efter träningen bar det av till Woxxa för fika för de tre bröderna och som vanligt så var det bara en sak på dagordnignen. Damer. Jag tänker inte gå in på vad som sades, men jag har starka funderingar på att starta en talkshow som heter "Mitt könsorgan styr mitt liv". Jag tror att det är många av båda könen som skulle matcha den riktigt bra. Vad är det för fel på mig? skulle nog grundfrågan alltid vara. Det går att förneka det hur mkt man vill men jag har en dubbelkonversation med ovannämda herrar som visar annat haha =)
En dag kommer jag att titta tillbaka på mina ungdoms dagar och tänka
-Fan allting ordnande sig till slut!
det är i alla fall vad jag hoppas på . Men just ikväll är jag osäker för det är något som inte stämmer. Det enda jag tänker på är en mysig hemmakväll med god mat, levande ljus och en bra film. Och allt det där får jag ju när jag är med Woxxa och Danne, men det känns inte rätt. Visst är det kul när vuxna män gör saker tillsammans, men det är inte det jag vill ha. jag vill inte gömma pinne med dom två. Jag vill ha en liten mysig tjej som tittar på mig, med sina söta ljusblå ögon och säger;
-kan jag få din autograf bonden?
Fan va stort det vore alltså, att bli känd bland kidsen! jag tror att det är där framtidens bloggmarknad finns, bland dom unga i typ 1-2 års åldern.... Vid närmare eftertanke så tror jag att jag ska byta jobb till dagisfröken och sprida min lära världen över i form av teckenspråk =)
men det får bli nån annan gång, för just nu älskar jag att slå mig på tummarna :D
God natt!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Lova att inte sprida nåt annat bland barnen...

2008-10-15 @ 19:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0