mamma <3


God kväll allihopa!
När jag kom hem från jobbet så låg det här kortet innanför min dörr. När jag sedan såg att det var hemifrån så insåg jag att jag saknar min familj något oerhört. Det lönar sig inte att försöka förklara med ord hur mkt jag älskar dom för jag kommer inte i närheten!!!
Så med dom i mina tankar så har jag sedan haft en skitmysig kväll med Woxxa och Sofia och en massa mums =) Vi har käkat ihop, sedan slängde  jag ihop en kladdkaka ( iom att godiset och popcornen inte var mkt nog =P ) till den mkt mkt sjuka filmen "Wedding Crashers"! haahhaha den är heelt störd!!..... "I will find you!"
Nu ska jag själv crasha i sängen och drömma sött en stund inann klockan ringer igen. Jag har en groda från Viktor att bjuda på imorgon, eller snarare en padda,  så jag hoppas ni tittar in!

Dröm sött

Kommentarer
Postat av: din kära syster linn

vi ses snart broder!

2008-10-09 @ 11:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0