Love life =)

Fan va fort det svänger, både när man åker krockbilarna på Grönan och när man är mig =) Nu har jag varit ute på en långpromenad och poppat musik samtidigt som jag funderat över livets stora frågor! Efter det så blev det ett mysigt kvällsfika i form av trädgårdsäpple och ett hekto nötter framför olika Utubeklipp från Så ska det låta. kan avslöjja att det itne ska låta som när jag sjunger med bröderna Rongedal till "Grace kelly" med munnen full av fika =)
Nu har jag gjort en klassisk, ultimat, avslutning på en bra dag, jag skollade mig själv i duschen! Brukar ni göra det? man kliver in och börjar lagom varmt, sen ökar man bara tills det sticker som nålar. Då står man så ett tag tills det lättar, sen ökar man ännu mer. Till slut så är det en omöjlighet att ha huvudet under vattnet så då fortsätter man med bröstet/ryggen. Det hela når sin kulmen när man stänger av vattnet, inser att man ser ut som en piggmentfattig finne i Thailand och sedan smörjer in sig med nån mysig fuktkräm! Kan rekommendera detta till alla! jag tror att det är den här känslan emon vill uppnå när dom lyssnar på deprimerande musik från nåt lokalt misslycakt band och skär sig själva
i handlederna för lite uppmärksamhet. Sluta upp med det, duscha istället? Det är ett utmärkt kompliment till rakblad och svider nog lika bra ( I wouldn´t know, I love life). Dessutom så slipper ni lukta gammalskinnjacka från mammas "80 tals" kartong som ni letat upp på vinden och se ut som ni varit på begravning 12 år i streck! Så kvällens tips går till alla emon som läser ( eller läste) min blogg, Duscha för fan, sluta tycka synd om er själva. ni förändrar ingenting genom att gå runt och se ut som missfoster, förutom att ni bluder mig och säkerligen fler unga i min ålder på ett gott skratt. Så vi närmare eftertanke, håll ut, livet blir säkert jävligare med tiden!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha =D klockrent.

2008-10-16 @ 11:14:19
URL: http://enbildochentanke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0