Lika barn leka häst

God afton!
Dagen har flytit på bra och jag har lagt allt vad plankbärning är bakom mig. Imorgon ska jag åka på ett putsjobb här i Norrtan så det blir kul som omväxling. Återigen utfärdar jag ett kod rött alarm till alla krögare med dagens buffé för det är matchdag imorgon. och det är inte vilken match som helst, utan Gimo borta. Det vi vet på förhand är att dom alla jobbar som skogshuggare och har fått dispans av svenska hovkeyförbundet att spela med helgjutna stolrör istället för klubbor. Så det blir intressant, men nust nu är jag inte så taggad.
Pissträning är anledingen. Såklart  avslutade jag med en hög klubba på lagge så han fick ett jack i läppen... Duktig idiot. Satt och var lagom less i omklädningsrummet och bestämde mig för att ta tag i lviet. Så nu sitter jag här med en fullkornsmacka med kalkon, salladsblad, keso, ett äpple, en banan och en Proviva Blåbär. jag har dessutom helgdammsugit så nu är jag redo för en efterlängtad helg. Kvällens mysis hände på Flygis (oväntat)...
jag gick som sagt och köpte en massa nyttigheter för att må bättre.. och nbär jag kom fram till kassan så  förgyllde IcaDaniel min afton...
Av nån okänd anledning så har jag börjat driva med honom varje gång jag är och handlar, jag väljer t.ex honom före nån söt blondin i en annan kassa. Det har gått så långt att vi har börjat lära känna varann, typ frågar varann hur det är, om det är nåt på g osv... I vanliga fall så är det jag som fular mig och han bara garvar, men idag var det ombytta roller till min stora förvåning. När han såg att jag lastade upp varorna på bandet ( jag borrade för att jag var lite nere som sagt) så tog han farm en "Nästa kassa" skylt,  och sa ursäkta! Då tittade jag upp och  höll på att rasa ihop under livliga stön... Då började han garva och sa:
-Haha jag driver abra med dig!
- Tur jag hade dött om det var så!
- haha nej då.
- Jo jag hade tagit din slips och hängt mig på plats.
- Måste du va så brutal?
- Näe men det är en sån dag, sry
- Jaha, varför är du här tidigt då?
- Vadå tidigt, haha håller du koll på när jag handlar?
- Eh näe, men det är svårt att inte veta det, du/ni är ju in varje dag och du handlar oftast av mig..
- Det är iof sant..vi hade tidig träning..
- Tro mig, om jag kunde så skulle jag undvika att veta när ni handlar.
 - Äsch så säger du bara, jag vet att vi små charmtroll förgyller din dag =)
tystnad..
- Ja okej, vi muppar livar upp den iaf..
- haha ja så kan man se det.
- hade!



Typiskt, nu kom jag åt nån satans knapp så allt står i kursiv stil, just what I needed. Det är ett tecken på att jag inte har nåt mer att hämta av dagen, så den lesse Bonden gick och lade sig. God nattttttt

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hahaha, IcaDaniel? Jävla dröm alltså... förgyller alltid mina arbetspass på jobbet. Nu vet jag också varför du alltid tar hans kassa istället för min, fyyy fan :D

2008-11-02 @ 15:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0