KROSS!!!

God afton allihopa!
Det blev ingen uppdatering tidigare idag inför matchen, jag jobbade över. Men det löste sig rätt bra för oss ändå... Eller vad sägs om Seger med 8-0? =) haha jag känner inte att jag behöver säga något mer om matchen. VI LEKTE, ÄGDE; SMISKADE; FÖRNEDRADE osv osv Motståndarianosarna!
Jag skulle kunna hylla diverse målskyttar, men jag väljer att fokusera på Drogge i målet! Linus var på 24 timmars uppladdningskryssning i fredags istället för att vara med på matchen... Och vilken taktiskt triumf det blev. Chanserna var få men vissa av dom var riktigt giftiga... Men då var Didier Drogba på plats i kassen och motade allt! GULD! =) 
jag kan glatt meddela att ingen av alla som tippade (en person) på dagens "Bondröta" fick in sitt slutresultat. Vilket innebär att min Piggelin ligger tryggt i frysen än så länge. Men det är ny fight på fredag mot Sollentuna och då finns chansen igen. Då ska jag försöka att inte spela som en stelopererad myskoxe, det gick inge vidare idag... men men, man har såna dagar och det är kul att laget gör en monstermatch utan min medverkan... Eller jag var ju där men jag var Inte där jag ska vara =)
Nu blir det bingen, imorgon ska det rivas tak i spöregn förhoppningsvis... I LOVE autumn!!! och Kishti....

Goood night :D

Kommentarer
Postat av: Alexandra!

hah! Prova du med! :) Grattis till vinsten!!

2008-10-28 @ 23:36:41
URL: http://molleralexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0