Knyt en knut Knut

Hej hopp klubbknopp!
Idag så har ställningsbyggandet fortsatt på jobbet, och nu har det gått så långt att jag ser ljuset i tunneln =) Bärandet är över och nu är det SM i pressenningsknytning (roligt ord, säkert felstavat) för att göra förrådet tätt till vintern. Snart kommer snön, mums. Då kan behöver man inte vara orolig för att behöva gå hungrig längre, plus att det är fint också =)
Jag är övertygad om att jag inte kommit på en enda smart knut idag, men jag är ännu mer övertygad om att pressarna ligger kvar när jag kommer imorgon. Faktum är att jag tror att mina knutar nöts ner fortare utav "Tidens tand" än om någon skulle försöka knyta upp dom en efter en. Tro det eller ej men det kom fram en dam vid tre och frågade om jag hade byggt en bunker avsedd för krig.
-haha nej svarade jag glatt, det är ett virkesstick!
Då tittade hon synande på mig och sen sa hon:
-Men herregud, är det inte # 5? Fy fan va bra du var på matchen igår, jag drömde att du scoreade hos mig inatt ocskå!
Rodnar*
-Haha snälla tant, går du inte lite långt nu?
-man kan inte gå för långt med sanningen!!
Och det var det jag kände här också. jag hade kunnat skippa vår dialog, men jag vill vara ärlig mot er läsare... Så var det =)
Nepp, nu orkar jag inte mer! Om 5 minuter ska jag Danne och Woxx upp på gymmet och duscha... Efter att vi gymmat såklart, kan även bli en bastu om jag känner oss rätt... Ikväll bjuder Bea på filmkväll, High School Musical 2. Får se hur bra filmen är, det viktiga är att jag har rikligt med snask till för då blir ajg alltid nöjd. Bukfetma here I come =)
Sköt om er!

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis till målet!!:) Det dröjde ju inte mer än några år;) Om du nu funderar så läser jag inte din blogg... Hoppas allt är bra!

2008-10-23 @ 20:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0