jag skulle vilja sjunga en sång =)

I feel it it my fingers, när jag spikar dit en spik.... Jag har varit hemma hos el bosso och spikat undertak med spikpistol. Och man lär sig något nytt varje dag.... Håll aaaaaaldrig ett finger bakom den bräda du spikar i, för rätt vad det är så sticker den igenom 5 mm... och då gör det ont... och det blöder.... och man blir utskrattad... vilket leder till att man blodar ner stegen, garagegolvet och badrummet samtidigt som Viktor garvar åt en.... Illa! Resten av dan gick bra ia alla fall och jag är mkt nöjd med mitt arbete. Skönt att komma hem i tid så man hinner matchladda lite med, just det, en intervju :P

Rickard says:

God eftermiddag David Edling, bekant sedan tidigare i bloggen, hur står det till?

David says:

Goddag Rickard! Tack, det är bara fint!

Rickard says:

Skönt att höra!

Hur har veckan varit hockerymässigt? (iom att du är elektriker vet jag att den varit lugn i övrigt

David says:

Inge vidare faktikst, fantastiskt seg i buggarna i början av veckan. Men igår på träningen känndes det lite bättre så jag hoppas att jag kommer ha bra fart på rören till ikväll!

Rickard says:

Kul att höra! Du vet inte vad den här segheten beror på? Det har inte hänt nåt speciellt i din kedja eller så i veckan?

David says:

Tror att alla spänsthopp förra veckan + i måndags över häckarna fick lite motsatt effekt i form av lite träningsverk

Rickard says:

Okej...Du känner inte att nån i din omgivning stjäl all uppmärksamhet och på så vis gör dig matt? Det är nämligen en hemlig källa som berättat för Bonden att din kedjekamrat, D. Beausang har något väldigt ovanligt ute på isen....Kommentar?

David says:

Jaduu, vi har ju våran matriella fixstjärna. Klart man känner sig en aning underlägsen när kanske en av dom dyraste klubborna här i världen glänser omkring än så man blir bländad...

Rickard says:

Har du märkt någon skillnad på Daniel sen han fick sin klubba?

David says:

Javisst, han lyser som ett fullblod ute på isen! Med självförtroende som aldrig förr, dock med en ömhet endast en Bosse kan ha. Har dock hört rykten om att han har blivit betydligt klenare i armarna, troligen pga klubban inte väger någonting alls...

Rickard says:

Intressant...

Rickard says:

Hur känns det då för dig att spela bredvid klubban?

David says:

De är ju rätt bekvämt, bara man får pucken via hans klubba så sugs dom ju in i mål

Rickard says:

Skulle du själv vilja ha en sån klubba?

David says:

Absolut, funderar på att sälja min bil och köpa mig ett par såna faktikst...

Rickard says:

Så pass... Har du drömt om klubbaN?

David says:

Jaa, att bosses klubba mobbade mina mycket enkla och billigare stickor där inne i klubbstället. Att mina inte fick va med och spela plockepinn

Rickard says:

Hmm okej... Drömde du sen att du gick vidare in i omklädningsrummets mörkaste delar, satte dig ner och började lukta i nån gammal susp?

I sånna fall är du en mkt mkt sjuk man!

David says:

Nej, det gjorde jag inte. Absolut inte! Är du tokig? Nåt sånt skulle jag aldrig göra. Usch, hemska tanke... Needu! Det gjorde jag inte ( sen gör han en smiley som rodnar...)

Rickard says:hahahaha!

Om man får bli lite seriös... Vad har du för förklaring till att vi fortfarande står på 0 poäng efter 2 omgångar?
David says:
I första matchen var det faktikst inte mycket att göra, vi var några nummer för små. Mot östervåla vet jag inte vad vi höll på med, såg bara lojt och omotiverat ut! Tror vi hade lite hybris efter V-tuna matchen och trodde det skulle ordna sig på en skridsko. Och när vi vaknade till var det försent

Rickard says:

okej. Calcons möter ikväll Team Uppsala, ett lag som är tippat långt ner i tabellen... Vad är receptet för seger?

David says:

Jadu. Att vi spelar vårt eget spel med fart&fläkt och att alla är taggade till tårna!

Rickard says:

Vad kan du bidra med (missförstå mig inte) ?

David says:

Tack

Jag hoppas att jag och min 3e line kan hålla tätt bakåt och kriga in ett par puckar på klassiskt "Blue Line" maner!

Rickard says:

Vad säger du om vårt senast tillskott, #6 Johan "Walle" Wahlgren a.k.a Wallw Vitrinen?

David says:

Om walle är taggad som han brukar och axeln... hmm.. *letar efter ordet* Ja! Om axeln "håller" är han en tillgång i såväl def som offensivt spel. Bara han inte får basa över uppspelen kommer det gå utmärkt!

Rickard says:

Så du menar att han förtjänat sitt smeknamn (som syftar på att han är klen/ömtålig) bara på grund av en axel? Eller finns det mer där bakom?

David says:

Nej, det finns väl en hel karriär att titta tillbaka på som vittnar om smeknamnet *förlåt walle*

Rickard says:

hahaha upplys mina läsare

David says:

Haha nej, dom mörkaste hemligheterna kan inte avslöjas

David says:

dom behöver jag som utpressning när walle försöker sno mina växelpengar

Rickard says:

haha okej jag ska inte pusha dig ännu hårdare.. Sist men inte minst, snarare viktigast... Vad vill du ha för music i bilen när jag hämtar dig?

David says:

Om du behöver hämta mig! *Emma hinner kanske hem* Men blir så fallet skulle jag önska en riktigt mysig ballad som vi kan sjunga ihop till heeeela vägen upp till SPC

Rickard says:

UnderBart! Tack för pratstunden och från mig och alla läsare, lycka till!

David says:

Haha

Det berättar jag för honom endå varje dag

Han är inte bara sexigast, han har även störst ***....typ
(
Pga censur så kan jag inte skriva det sista ordet.... Eller äh, jag gör det ändå.. tår


Kommentarer
Postat av: Marika

Haha de finns verkligen bara en som du rickard! Men lycka till på matchen! Hoppas ni vinner :) Och isåfall vill jag se en repris på tisdag mot Rimbo!!! HejjaHejja ;D

2008-10-10 @ 17:28:10
Postat av: Marcus

Måste bara säga d att fan va dåligt idol e i år!!!

2008-10-10 @ 20:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0