Isprinsessan

God afton alla barn!
Det blev tyvärr ingen film för mig ikväll, jag orkar inte leva. Gick in i väggen och mina fötter värker som bara den. Nu efter 2.5 år så har jag till slut bytt skridskor mot min egen vilja. Men när bakkappan lossnar så har man inte längre något val. Men vi snackar inte materiallirare när vi nämner # 5 i Norrtälje...
Jag bytte till en likadan modell, begagnade och en storlek mindre med annan "åkyta" än dom jag hade. Så innan jag gick på isen så var jag tvungen att klippa tånaglarna så där alldeles på gränsen till blodvita. Men vad gör man inte för lagets ekonomi? =) Det gick iaf relativt bra, jag har ju inte kunnat åka tidigare så jag antar att ingen såg nån skillnad ? Positivt är att jag blev fälld av Walle under spelet.... varför?
Jo för Jag blev tilldömd straff och hängde upp keepern på läktaren innan jag la den retfullt löst mellan benen på honom till mina kamraters stora jubel =) "Än kan han bära bössan" som min murarbas brukar säga när han gör något bra =)
Nu blir det lite mer mysmusik tills jag nästan inte orkar hålla uppe ögonen längre. Sen ska jag lägga mig och drömma om hur jag krossar Ormsta ( Snakesta in english) på bortaplan imorgon. Jag tror vi vinner med 7-4, Röret bäste poängplockare med 3 pinnar och mitt barn slovaken dagens utropstecken med en snurrfint. Personligen så skiter jag i det där, så länge det står citat;  
"monstertackling av nummer 5 i NIK =D" på vår hemsida... Upp med blicken Ormstawarriors, annars blir det mörkt....

Kommentarer
Postat av: Anna

jag hade nästan förväntat mig ett inlägg helt dedikerat till favoriten i matsalen.. men NO NO NO! :P

2008-10-20 @ 23:37:43
URL: http://enbildochentanke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0