Ingen stress!!!

hej igen =)
Idag har det v arit ekorrhjul, jobb och sen träning. Inget specieltl har inträffat så jag har verkligen haft en medioker dag. men det är inte deprimerande, för ajg hittade åt Pontiak på Utube. Vilken stjärna han är alltså! jag hoppas ni tar er tid och kikar igenom hela klippet, för han är riktigt skön! Jag önskar ibland att jag hade en liten störning, typ som han har, fatta hur bra man skulle ha det. Om man var 5 år i huvudet jämnt. Det är ju det man drömmer om nu när man vuxit upp. att få va liten igen och käka sand, slå andra barn utan att behöva stå för det och kissa ner sig för att man inte ville gå in på kvällen. Det får han och många andra i hans sits göra. Och dom är lyckliga! Jag skulle vilja se mer program av "En annan del av Köping" stuket där man får följa några lyckliga nissar i deras vardag. Det gör gott i hjärtat och man vet att dom tycker att det är kul också! Nu ska jag gå och lägga mig, match imorgon och jag räknar med 2 pinnar till!

Sweet Dreams!

Kommentarer
Postat av: Marcus

skön snubbe d dää!!

2008-10-17 @ 10:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0