Ikväll är det dags!!!

Ikväll är det äntligen dags för seriepremiär och vi är laddade till tusen. Vi ska åka till Vallentuna och möta ett på papperet väldigt stark lag:

Jag hoppas dock att vi kan ge dom en riktig match och nyckeln ikväll heter
Daniel "the trashtalker" Beausang.

Med sin heta temperament och sin förmåga att snacka skit med allt och alla kommer han att storma Vallentuna ishall ikväll! Beausang har sett het ut på träningarna hittills... jag har räknat ett antal helkompositklubbor som slagits av mot sargkanten i ren och skär besvikelse/ilska! Ni som lirar hockey vet jua tt det handlar om några tusen, så man kan säga att han har lite svårt att behärska sig ibland. Och då ärdet bara träning! På våra träningsmatcher har han hållit låda med motståndarna, han har hackat på tjocka spelare, små spelare och framför allt dåliga spelare. I en match blev motståndarlagets målvakt utbytt (lagom nöjd såklart)... Tror ni inte att #34 stod i vårat bås och psykade honom när han öppnade båsdörren?!?! Ikväll kommer det dock inte vara några jullar som lirar, utan grabbar med allsvenska meriter. Så jag hoppas du har laddat upp med några vassa kommentarer Bosse, because it´s on now !!! =P

Nu ska jag ta en powernap innan jag äter middag och beger mig till samling...
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO                         CALCONS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: PKF

Lycka till och slåss inte för mkt! :)

2008-10-03 @ 16:05:16
Postat av: Alina

Godagens! Kikar in:)

2008-10-03 @ 16:06:01
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Rickard! Har för första gången hittat in på din lilla blogg. Har läst runt lite.. och fått det bekräftat än en gång: du är fan en MUPP!! Med varma hälsningar från din forna gruppledare Majsan. Stor kram!

2008-10-03 @ 22:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0