Icke skyldig!

God morgon allihopa!
Dagen börjar med en rättegång mot mig själv!
Bo Rickard Johan Ericsson, allt du säger kan komma att användas mot dig i rätten. Du har rätt till en advokat, har du inte råd med en så förser vi dig med en.
-Ehhh, jag är stormrik....
  Du står anklagad för våldtäkt av en amerikansk cheerleader! Åklagarsidan har vittnesmål och bilder som finner dig skydlig till anklagelsen. Vad har du att säga till ditt försvar?
- Jag kommer från en väldigt fin familj med goda värderingar och skulle adlrig någonsin utföra en sådan handling! Jag var ordningsman i min klass under gymnasiet och är väldigt förtjust i små djurungar!
- Lördagen den 12/10 ska jag ha befunnit mig på Mobergs bar tillsammans med vänner, stämmer det?
- ja
Du har sedan enligt uppgift bjudit hem några vänner på en s.k efterfest, stämmer det?
- Nej herr domare! Jag hävdar att Danne och Woxxa utnyttjade mig i ett svagt ögonblick!
- Hur förklarar du att 5 personer befann sig i din lägenhet klocakn 05.00 på söndagsmorogonen?
- ehh... jag släppte in dom....
- Minns du händelseförloppet?
- Ja! Som ni ser på bilden så jag la mig i min säng som var nedspilld med rödvin osh glitter. Sen somnade jag.... När jag sedan vaknade så hade jag salt över hela lägenheten men det var inte någon annan här!


-Intressant... Hur förklarar du då den här bilden?

- Jag somnade som sagt och den här tjejen passade på att utnyttja situationen med sina vänner.Vi vet ju alla att mitt kändisskap drar till sig en del uppmärksamhet, och tyvärr så försöker dom utnyttja det och skapa rubriker.... Dom är golddiggers!!!
Rätten ajournerar sig!

All rise!
Juryn har haft en lång session och ska nu ge sitt utslag!
Rätten finner den tilltalade Rickard Ericsson icke skyldig på någon åtalspunkt! Det har framkommit under utredningens gång att tjejerna var svenskar och Rickard kan därför inte dömmas!
Case dismissed!



Näe nu orkar jag inte med mig själv längre! Idol är slut och jag ska slänga mig in i duschen innan det blir en bakislunch på Roslagen med Danne, Woxxa, Patrik, Bea och Ida!
Ha en kanondag allihopa! =)

Kommentarer
Postat av: Anna

haha =D jag bar ler.

2008-10-16 @ 11:29:55
URL: http://enbildochentanke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0