Hola!

Idag har det varit gjutning på jobbet och det gick relativt bra trots mindre incidenter. Typ för lite betong osv, men nu sitter jag här mättad av en klassisk köttfärssås och spaghetti! Först hade jag tänkt göra nån urspårad tex mex fylld parika men jag kände att jag inte orkade tjaffsa nu. Istället har jag har funderat vidare på gårdagens match och insett att jag är riktigt nöjd, både med laget och med min egen insats. Jag kom för första gången på säsongen in i rätt psykläge och kände redan på värmningen att det skulle bli grillkorvs SM! =) Lösningen ligger i (tror jag) att jag går ut 10 minuter innan 2-nudden och går, helt själv, och bara funderar över saker och ting. eller funderar är fel ord, stänger av är bättre. Typ;
Hur är läget på jobbet? Lugnt, lägg ingen energi på det för det finns kvar om 3 timmar också. Familjen? Likadant! Kompisar, lägenhet, ostarna på Flygis, allt är lugtn, FOKUSERA. Sen svär jag oavbrutet till mig själv i typ 1 minut,  Och så bra det gick sen då =)
Nu ska man inte värdera en seger mot ett gäng färglösa jullar allt för högt, men derby är derby som vi hocheybögar/sportnördar vet!!! =) Jag hade tänkt skriva bönder men det är ju dumt att såga sina egna.... Eller egna och egna, dom har ju alla samma pappa det har inte jag! =) men nog om det....

Ikväll så hade jag tänkt vara träningsledig men jag tror nog att jag ska åka upp en sväng på gymmet och mysa lite ? Rycka lite i nån vikt sen duscha och basta. Senare på kvällen ryktas det om film med boysen... om jag orkar. Vi får se vad booooddyn säger vid niotiden, ska trots allt upp 05.30 imorgon och knega vidare...
Imorgon ska jag ut till Ljusterö Island igen och ta emot hyllningarna som uteblev idag =) Vi tippade slutresultatet, tyvärr så hade inte jag rätt... Hade varit skönt att pissa på dom och sen få 150 spänn utöver det!

Nu ska det lyftas skrot, haaaarne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0