Hemmafru =)

God morgon alla helgälskare =)
Som vanligt är bondmoran uppe med tuppen och ser över hemmet! En klassisk lördagstvätt startade klockan 08.30 så snart ska jag hänga upp den och ta en lång skön promenad i finvädret med Woxxis. Blev så lycklig när jag såg min mongolide särbo logga in så jag höll på att sätta gröten i halsen.... Som vanligt utbröt en vild diskussion om hans hemstad Bolnäs, platsen som Gud glömde:

Daniel says:

http://www.youtube.com/watch?v=ysAHjOZAj9w

Daniel says:

det här är från bollnäs!!!


Daniel just sent you a nudge.


Rickard says:

jag kommer inte att titta fattar du väl?

Daniel says:

eller två mil utanför

Daniel says:

men sluta!

Daniel says:

han bor i en kojja !

Daniel says:

kolla

Rickard says:

jag finner ingen anledning att titta på en man från Bollnäs som bosatt sig i en koja...hade han bott nån annanstans på jorden så hade jag tyckt att det var intressant

Daniel says:

du ligger just nu på minus å får sanrt gå alldeles ensam

Rickard says:

Hahahaha

Rickard says:

Det är lugnt jag har en Ipod som inte är från Bollnäs

Daniel says:

den är designad i bollnäs

Rickard says:

Nej, men alla fel som ev. kommer att uppstå på den kommer från Bollnäs

Daniel says:

jag hatar dej ibland, vet du det?

Rickard says:

Jag älskar mig själv ibland, vet du det?

Rickard says:

jag kan inte rå för att du är från Bollnäs, snuskstaden

Daniel says:

lite allt för mkt?

Rickard says:

haha på tok för mkt

Daniel says:

du kommer aldrig att få komma in i bollnäs portar igen

Rickard says:

Hahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahaha

Rickard says:

Det är lite kul, för jag kan faktiskt tänka mig att ni 5 familjer som bor där står vakt på dagarna så att inte okända människor kommer in

Daniel says:

neej, men varenda vakt som finns i norrland står på kö för att vakta pärleportarna

Daniel says:

få*

Rickard says:

Haha det stödjer min teori..... Alla vakter är misslyckade poliser med bristande intelligens som måste kompensera det med en matchostil och maktutövande på krogen

Daniel says:

är det en som du kommer att bli?

Daniel says:

sån som*

Rickard says:
hahah nej då, jag har betydligt bättre betyg än medelsvensken och en framåtandra av sällan skådat slag...Jag satsar på nästa presidentval

Daniel says:

men om du satsar på nästa presidentval? varför kom du inte in på polishögskolan då? när du hade sånna hiiimla bra betyg från testerna? vad är orsaken?

Rickard says:
Tro det eller ej men jag fick veta att jag var för ung för att ha ett så högt resultat på alla tester (framför allt intelligensmässigt då) så dom ville skicka mig till en rymdstation vid Nasa! Där skulle jag analyseras i deras mest avancerade data innan jag skulle bli Nasas ledande rymdforskare

Daniel says:

alltså om det där med nasa tror jag på men då skulle du få bli en sån där försökt kanin som få testa alla maskiner å rymdfarkoster

Daniel says:

så dom vet att dom håller

Rickard says:
Nu var det så att jag åkte iväg på dom där testerna men det gick inte som dom väntat sig. Jag var betydligt smartare och snabbare i tanken än deras superdator så det slutade med att jag uppgraderade den med lite nya program som jag kom på på 15 minuter

Daniel says:

som t ex?

Rickard says:
ja dom har lite funderingar där på Nasa om hur dom ska lösa "försökskaniins"biten..dom har ju haft diverse djur som du vet, men det kändes omänskligt så dom har länge tänkt skicka upp en Bollnäsbo istället... Tyvärr har dom inte hittat nån med nog hög intelligens...

Rickard says:
Det är tyvärr hemligstämplat

Daniel says:

alla var så smarta som inte ställde upp så dom tog en misslyckad kille från en av testarna till att bli polis

Rickard says:

Haha ja jag säger ju det, en Bollnäsvakt hahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahaha

Rickard says:

Kom nu ditt äckel så går vi ut och går

Daniel says:

tyst nu din hora!


Kommentarer
Postat av: Alexandra!

Maybe baby!! Själv då? :)

2008-10-18 @ 12:07:43
URL: http://molleralexandra.blogg.se/
Postat av: chlott

seriöst jag tar livet av mig hahahahaha

staden som gud glömde HAHAHAHAHAHHAHAAHHAAHAH

ps. jag mår röv, ska typ gå å spy nu =)

ringer dig kanske ikväll bäbbbbbbis



pusshej

C

2008-10-18 @ 14:06:46
Postat av: Alexandra!

Haha, vad söta ni är - Du och Wox.

2008-10-18 @ 15:35:39
URL: http://molleralexandra.blogg.se/
Postat av: Alexandra!

Mata ankor ? =)

2008-10-18 @ 15:48:19
URL: http://molleralexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0