hej allihopa!

Vilken afton =)
Skrellefteå AIK krossade Brynäs hemma i templet och Danne Ö är sne på mig och Woxxa =) Jag är inte säker men det kan bero på det här;
http://www.blocket.se/vi/18499698.htm?ca=11_s
Vi har lagt ut Dannes bil på Blocket för en "spottstyver" så han har haft full rulle på sin telefon nu under dagen =) Vi hade ett väldigt fult samtal tidigare idag, där båda gick som katten runt het gröt och till slut så kläckte Danne ur sig att han visste att vi lagt ut biljäveln =) Det har ringt ca 10 pers hittills och annonsen finns kvar, för Woxxis har ett svårkläckt lösenord på den haha! Om jag känner herr Öhman rätt så blir det payback Big time så det är bara att hålla ögonen öppna =) Nu ska jag ta mig en löiten kvällsfika inann sängen kallar.
Det ska bli riktigt skönt att få jobba inne i Norrtälje imorgon, jag behöver inte vara på Beijer förrän sex = sovmorgon =)
Jag ska fira det med en lunch någonstans där dret bjuds på buffé, så alla ni restaurangägare.... Håll i er, # 5 ska matchladda!!! Vi möter Team Uppsala borta imorgon och nu känner jag lukten av vinst. Bortaplan,  första och andralinan är heta i PP, tredjelinan har Bosses klubba!
Ha en trevlig kväll, HEJJA AIK


Kommentarer
Postat av: NIK

Team Uppsala borta imorgon

2008-10-09 @ 21:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0