God morgon =)

Fy fan så bra jag mår just nu! En helvit helg med mycket nöje och mysiga stunder. Igår bangade jag utgången och åkte hem istället, stort.... Påtryckningarna var stora men det kändes dumt/fel/muppigt/missbruksaktigt att börja dricka efter tolv en lördagkväll eller vad säger ni? Nu har jag just varit ute på en liten morgonpromis och vaknat till i kroppen så jag är redo att se Idolreprisen! Missa inte den, helgens höjdpunkt på tv!!! =)
Sen tänkte jag åka upp på Flygis och mingelhandla lite lunch som sedan tillagas och blir till nån extra matlåda. Vet icket vad än, men det blir väl nåt klassiskt så mina arbetskamrater inte blir chockade! Ikväll blir det huset fullt hos bea, tjejerna ska köpa lite mat och vi killar ska kocka ihop det. Looking forward to it...
Igår funderade jag lite på när livets första "Take away" olycka ska inträffa för min egen del. Ni vet då man bjudit hem nån på middag, behöver inte vara en dejt men det vore ju lite extra klassiskt, så sluter det med att man bränner upp halva köket och får åka iväg och hämta nåt. Mardröm för många men jag ser fram emot det, det känns som nåt man ska ha avklarat innan man kastar in handduken =)
Nu börjar Idol, Ha en bra dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0