God kväll allihopa!

Jag har just kommit hem från dagens träning och det har väl gått sådär, det är inte lätt att fokusera när man kommer direkt från jobbet och sliter på sig grejorna. Men man får ta det för vad det är, en lätt träning inför morgondagens serieprempa hemma mot Östervåla =) Det ska bli riktigt roligt och jag hoppas vi kommer att äta upp dom, det känns så! jag har just laddat med en otroligt läcker middag bestående av fullkornspasta, fläskfilé och bea.... MUMS! Jag har även gjort 4 matlådor så jag kommer att ha gourmétvecka i veckan... Less på samma mat.. Ehh NEE! Här snackar vi om en kille som åt kotletter och pasta 2 veckor i streck utan att lessna... Jag är ju Mr. Storkok =) (uttala det som en turk så blir alla glada!) jag chattade just med krigsguden Mr. Never Falls i Detroit. han hade sin sista träningsmatch igår och snart avgörs hans öde, NHL eller AHL.. Ska bli kul att se..... han skickade lite bilder osv på en lägenhet han ev. ska ta i vinter, och den är heeeeltokej!!! Om han tar den så kommer han att hitta en sälliknande kusin i jacuzzin en dag när han kommer hem från träning/match =)
På tal om kusiner och match, det har blivit ltie tråkigheter på den sidan också... Min andra kusin Jimmie fick en tackling igår och drog på sig hjärnskakning, hur illa det är vet jag inte för jag har inte hört något.. Men tydligen blev han avdragen på bår och det är ju lite oroväckande... Han är en sån där som i vanliga fall ålar till båset utan ben... Så håll tummarna lite extra där är ni snälla!!!
Nu ska jag ta tag i den där jämra disken som blev efter matlagningen, har inte riktigt haft ork men det börjar komma nu. Jag har inte bestämt mig än om jag kör på blanda spår på Itunes eller om det blir Westlife rakt av. jag är lite sugen på "Love album" efter dennna underbara dag! Hörs på en stund, kramkalas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0