God eftermiddag!

Hej hopp kanelsnurror!!! =)
Igår serverades det torsk i skogshuggarland, Gimo vann med 5-3. Men det är inte därför jag är här, jag ska sjunga en sång. Ikväll är det utgång på schemat för mich och boooyyyyzen och giiiirllzzzen hät i stan. "ALLA" ska ut... Jag vet inte om jag behöver säga så mkt mer för det kommer bli grymt. Och alla fakta får ni som vanligt här imorgon på Sveriges just nu populäraste cyberbondgård =) "Sveriges just nu populäraste cyberbondgård... Det är lite klatshigt (lättstavat ord) och bör fungera i min nästa "run against president"...
Nu ska jag börja tillaga kvällens middag, lax med rotfrukter tillsammans med Josefin innan Daniel och Sophia kommer på besök. Jag tror inte jag har nämnt det tidigare men Jossan, min barndomskarado, anlände igårkväll och ska bo här tills inatt/söndag morgon. Hon ska nämligen iväg på en bartenderkurs á la Woxxa stuket på Kanarieöarna och ville kika förbi här innan hon åkte... Snylta alltså =) men det är kul, länge sen man såg den lilla varelsen från Rosgatan i Skeå =)
Sen bär det iaf av till Danne för förkrök och skitsnack. Hoppas alla får en toppenkväll för det tänker jag ha =)

Mot dimman =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0