God dagens!

Nu brinner det i knutarna, om 30 minuter är chefen här och då ska jag ha hunnit klä på mig, ätit och satt på mig kritikerkostymen... Vi ska åka och titta när Väsby lirar ikväll, dom möter Botkyrka och det blir nog en bra match. Lilla Vicke Vire ska stå i mål, Gurra G är tillbaka efter avstängning (feg tackling), Bäck lirar och Robin Ö är också med. Intresting! Jag har inte sett nån match än så det här ska bli kul.

Jag ska bara passa på att skicka ut en desperat mans rop på hjälp! Jag letar en frisör som kan förbarma sig över mig lördag dag... Vi har klubbjubileum med NIK på kvällen och just nu ser jag ut som en panerad rödspätta på skallen. Så snälla, du som äger en sax, trimmer eller gräsklippare och vet hur man brukar den, hör av dig! Priset kan vi disskutera, men jag kan redan nu säga att det utöver bestämd summa ingår en Tom & Jerrypåse iom att det är helg!
Nu bär det av ut i köket, den nakne kocken ska arbeta!

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Alexandra!

Fråga Dahla vettja! Han klipper sig själv tillochmed... Med en hushållssax...

2008-10-01 @ 18:00:17
URL: http://molleralexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0