God afton!

hej alla söndagsÅgrenare =)
Hoppas ni haft en bra kväll, det har jag iaf! Det blev tacos och spelkväll med Görlapacket =) Under middagen så diskuterade vi viktiga saker ur tjejers ögon sett. det var snack om hur man skulle vika ihop sitt bröd, i vilken ordning man la på sakerna och vad man skulle och inte skulle ha på. När vi killar äter så diskuterar vi typ ingenting för maten håller oss sysselsatta.... Om vi mor förmodan säger något så är det mest funderingar kring varför dom gör bröden så små att dom inte går att vika ihop.... När man äter med tjejer måste man ju se sig för, dom lyckas alltid ställa en fråga just när man lastat in en halv kalv i munnen. mne det är är iof inget nytt, det är en klassiker! Typ som att man alltid får den fråga man itne pluggat in inför ett prov i skolan.. men men, jag orkar inte disskutera saken vidare, det är jobb imorgon och jag ska sluta dom ljusblå!

En kvällens kan jag bjuda på, det är ju inte ofta jag inte är civilklädd i annat än mjukisar...
Ögongodis I know =)

Kommentarer
Postat av: sofie

tycker de är kul du kallar de görlapacket.. de är hmm, bara jag som bor i görla av de som va där........

2008-10-20 @ 00:17:34
Postat av: Anna

haha :) görlapacket ja.. men sofie, vi andra är ju görla wannabes you know ;)

2008-10-20 @ 23:33:00
URL: http://enbildochentanke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0