God afton allihopa!

Vi frölorade tyvärr ikväll, precis som alla trott. Beausang kom inte igång med trashtalket så dom kunde utnyttja sina kvaliteér i Power Play. Slutsiffran 6-1 speglar inte matchbilden riktigt rättvist, men dom var duktiga det är inget snack!
Men nu skiter vi i det, igår så lovade jag att lägga upp Micke Swahns intervju, så här kommer den=P  ;

Hösten är här, liksom NIK spelarna vid bänkpressen.

Hösten är här. och det märker man bl a på att gymmet fylls med hockeyspelare som köar till bänkpressen och till 10 kilos hantlarna. hockeyspelare verkar tro att det laget med mest muskelmassa över brösten och biceps vinner.
Skulle dom lägga ner lika mycket tid på att träna på att åka skridskor skulle dom inte ramla så fort dom ska ta emot en passning från en medspelare, det är nämligen en vanlig syn när man ser NIK lira. men det är ju klart, dom e ju stora och starka iaf..... Idag är det premiär för NIK och Imorn väntar BKV:s jubileumsfest tillsammans med NIK.

passade på att ställa några frågor till NIK:s nummer 5 (rickard ericsson) på msn



Micke säger:

varför är det så viktigt för hockeyspelare att ha stora bröstmuskler?
Rickard säger:

Det är snyggt i duschen.

Micke säger:

jag hävdar att hockeyspelare i div 2 är lika "vältränade" som fotbollsspelare i div 5...

Rickard säger:
Men det är såklart inte sant, jag skulle vilja hävda att jag (lagets tjockis) springer ifrån hälften av BKV: s trupp i ett Beep test...
Micke säger:

haha "okej"...

Micke säger:
stämmer det att de förekommer fler homosexuella i hockeyn än fotbollen?

Rickard säger:
Tittar man på herrfotbollen så är det rätt lika, vi vet både du och jag att vuxna män tycker om att göra saker tillsammans. Tjejer är precis jämnt. Faktum är att alla tjejer som idrottar är flator

Micke säger:

vad säger du om att folk som börjar spela hockey är sånna som har för dålig bollkännsla för att spela fotboll?
Rickard säger:
Vad säger du om jag säger att jag sommartränar med olika fotbollslag för att motionera till hockeyn? sen vet vi ju båda att alla misslyckade idrottsmänn blir domare..  (Dagens saning!)

Micke säger:
har du medvetet försökt skada någon på isen och i sånt fall, lyckades du?

Rickard säger:
Jo jag kan väl erkänna att jag har gjort det några gånger då jag varit riktigt arg..och en gång har jag lyckats bra också.

Micke säger:
hur tänkte du då egentligen?
Rickard säger:

Vi ligger under, matchen är över...och dom är RUSKIGT irriterande...

Micke säger:
tycker du att du borde vara lagkapten?

Rickard säger:
Ja det tycker jag självklart!

Rickard säger:
haha jag har hört om dina skills på grillor

micke säger:
om ja kunnat åka skridskor skulle jag troligtvis spelat i elitserien.
Micke säger:

vad e det värsta du sagt till en motståndare?
Rickard säger:

"Jag tycker inte om era matchställ!" kan låta fånigt men jag menade det verkligen!


haha ja det va fånigt, och det är precis vad det är att spela hockey, och jag menade det verkligen!


Följ NIK och Rickard ericsson på hans egna blogg på http://www.bondens.blogg.se/ Riktigt bra blogg som förtjänar fler besökare!



Tack så mycket Micke, väldigt fina sista ord... Söta som vi är så lovade vi varandra att länka den andres blogg, så tihi, här kommer adressen till Kvackies blogg:
www.mickeswahn.blogg.se
Nu ska jag hoppa isäng så jag är utvilad till jubileumsfesten!  Sweet dreams



Kommentarer
Postat av: Anonym

Dålig insats av mig idag, ska trashtalka mer mot våla.

2008-10-03 @ 23:38:40
Postat av: Alina

tack! :) Ingen aning, genom någon annans blogg kanske;D

2008-10-03 @ 23:43:23
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0