God afton!

Jag är ledsen alla läsare, men det blir inte någon intervju med någon NIK:are idag! Efter träningen så har jag själv suttit och blivit intervjuad utav BKV:s Micke Swahn inför helgens Jubileumsfest... Han skulle försöka lägga upp det imorgon så då kör jag nog en ctrl c ctrl v in på denna bloggen... Förbered er på att träffa konfliktmakaren #1 i Norrtälje, en man som fått Rådmansö´s styrelse (fotbollslag) att ringa upp sin egen klubb BKV:s styrelse angående ett blogginlägg han skrivit om den förstnämnda klubben..... Man kan ju såga folk vid fotknölarna... Micke körde in ett helt lag i ett sågverk =)
Så håll ut, ni får snart smaka på honom!
Imorgon ska det gjutas på jobbet så nu måste jag isäng. Match också efter det, kommer bli kul/tungt!

NATTI NATT

Ps. Min "fanklubb" på Facebook har nu över 50 deltagare...vart ska det här sluta Dala? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0