GO CALCONS!!!!

TJA =)
Ikväll har Norrtan varit iväg till Sollentuna och smiskat dom med 8-4. En väldigt komfortabel seger mot före detta tabelltvåan faktiskt, dom var inte bra alls. Riktigt ungt lag som gick bort sig gång på gång, och det straffar sig... iaf när man möter iskrigarna från Contigahallen! =) Ett assist blev det för #5 idag och några halvfina proppar så jag får godkänt. Laget var bra överlag och "Röret" gjorde ett hyffsat jobb.... 1 mål 4 ass... Helt okej
Extra kulatt laget göra en skaplig match när farbror Anders ser mig spela för första gången(!) någonsin =) Ikväll är en bra kväll!
Nu befinner vi oss 3:a i tabellen och vi känns riktigt starka, ska bli intressant att möta Vallentuna nästa fredag. Jag ska inte säga för mycket men det kommer bli en riktigt bra match!
Nu ska jag inte göra så mycket mer, det tar på den lilla kroppen att jobba dagtid och träna på kvällarna su lagom till fredagkväll så är man en spillra. Eller spillra är milt, jag är ett vrak. Det känns som nån sitter och lyser in i mina pupiller med en liten äcklig ficklampa från Rusta för ajg kan inte titta utan att kisa... Det innebär sängen va? Imorgon är det ju maskerad hos Jimmy Lindahl och Johanna Ö på schemat så det är bäst att man är pigg. Frågan är bara vad jag ska jaga ikapp för kostym imorgon? Tänkte ta mig en titt i Täby centrum, dom ska tydligen ha nån affär som är bra på det området... Egentligen så skulle jag åka in till Butterix (världens bästa affär, alla kategorier) men det lär ju vara stört många jämlikar i form av "sista minuten" funderare där. Rykten säger att köerna dit startade redan i torsdags och då var affären inte ens full. Huruvida dom ryktena stämmer eller inte väljer jag att itne ta ställning till, men dom kommer från en säker källa som ligger bakom mycket här på bloggen. Ha en trevlig kväll och en superhelg allihopa, nu ska jag sussa!

Ps. Bullarna på jobbet mottogs med öppna armar, det var dock inte någon som ville ställa upp och sjunga hyllningssånger till mitt kära AIK strax därefter... Kanske för att ajg hävdade att det var kravaller i stan inatt, torget var fullt av SM-gulds firare... Ta ut segern i förskott? nej då =P
men men, dom kommer falla för Tempelriddarnas charm innan säsongen är över

Natti natt

Kommentarer
Postat av: sis

Seriöst, jag tar snart livet av mig. Har aldrig saknat dig så mkt som jag gör nu!!

Kan du bara komma hem :(



ps. Ha så kul ikväll =)

2008-11-01 @ 11:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0