Fy fan! Jag mår skit men det är jag värd =)

Det regnar, jag mår skit men som tur är är det Idol
Oj oj oj, Jubileumsfesten spårade ur BIG TIME igår..och jag mår därefter! Jag känner mig som den här hunden, fast mycket smutsigare!!!

Jag har en  oren känsla i kroppen som jag har ibland efter en fest. Jag har kastat upp, duschat, borstat tänderna 3 ggr men den försvinner inte. Jag känner mig som ett litet sår på armen som man torkar med papper men det slutar aldrig blöda. Det är så litet och obetydligt att det inte gör något men jag vill ändå inte sluta torka. Till slut sätter jag på ett plåster och då börjar jag må bra igen. Plåstret är i det här fallet en promenad men de vette fan hur jag ska ha tid med den. det är ju STOR Idoldag, ändå fram till klockan 16.45, och det sjuka är att jag tror att jag kommer se allt =) Ligga på soffan, tycka synd om mig själv och sjunga med när det kommer någon bra låt! Sen har jag som tur är inte kollat upp vilka som åkt ut, så det blir ju lite överaskningar det med. Synd bara att jag inte får rösta =S Jag ska köpa en gammal telefon med snurrsiffror och sen ska jag ha min egen röstning för nu kommer Anna!
Tillbaka till kvällen: Vi var 150 idrottstokar i Sportcentrum igår som gav järnet och det var riktigt roligt! Damerna muppade sönder stället när dom gjorde entré och jag hoppas för deras skull att inga sponsorer var där... MONGISAR!!!!!
Annars var allt som väntat, NIK var festen kan amn säga. Vårt bord var trevligast, vi var snyggast och folk ville vara i närheten av oss. Måste kännas tungt för vissa....
På Mobergs var det också bra drag senare, kul att så många fullföljde trots att ingen vill dit egentligen haha =) Vi får se när bilderna komemr in från kvällen om jag får möjlighet att hänga någon =)
Det känns som en bloggardag så jag återkommer senare, sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0