Extreme Home Washover

Äntligen har jag tvättat klart och vikt ihop alla kläder, diskat bort grötfrukosten och rengjort köksfläkten (vidrigt) efter min morgonpromis till Elgiganten. Jag har äntligen köpt ett par hörlurar med såna där fula "nibbar" på som man fäster bakom örat. Jag har listat ut att jag kan lösa mitt " irriterad när ajg springer" problem med dom... Bra gjort Rickard, sommaren är slut och snart blir det halt och kallt...
Jag har en klassiskt Hate life dag, hjulet snurrar men hamstern är död. Det är dåligt väder och jag vet inte vad jag ska göra, Så det blir gymmet. Men jag vet att jag inte kommer att göra så mycket där uppe redan innan jag åker dit. men jag måste ut ur lägenheten. Kanske ska bada bastu 1 pers där uppe sen, så jag ser ut som en livsnjutare men egentligen  är jag en klassisk tidsfördrivare!
Ikväll blir det födelsedagsfika hos R. Öhman med boysen sen pratas det om utgång.  Jag vet inte om det blir dricka för min del, det får vi se senare. Känner inte att jag är värd det efter gårdagens match utan jag skulle behöva springa up och ner för en trapp halva kvällen.  Men psyket har svikit en tidigare så jag stänger inga dörrar, det är dessutom Studio 54 kväll på Mobergs, vilket innebär sex, droger och 80-tals musik... NOT! Det är sagt så men man kommer inte märka nån skillnad alls, ev. att alla bartenders har en tröja där det står "fuck it" och DJ:n mixar in "What is love" med the Haddaways tit som tätt.... När jag tänker på det så blir jag lite irriterad. Ska det vara så ska det vara. Dom kan väl ha en inträdesavgift på 1000 kr och i den ingår en obligatorisk "lina" som man måste dra i sig innan man hänger av sig i garderoben. Då skulle det bli åka av!
Näe nu måste jag upp på gymmet och frigöra lite demoner!

Take care now, bye bye then!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0