Ankattack, shopping och lunch

Hej igen!
Dagens ankatning gick bra, vi har alla fingrar och tår kvar =) jag måste säga att pensionärer är grymt underskattade. Jag tror folk glömmer bort att dom har levt länge och har en hel del erfarenhet inann för västen. Dom har ju upplevt allt som vi upplever idag ( jaa eller inte inom IT då, det finns inte en pensio som kan med Internet. Faktum är attt det inte finns en vuxen människa över 40, som inte jobbar med datorer, som behärskar internet på ett lämpligt sätt. men nog om det) och dragit sina egna slutsatser runt det, som t.ex alkohol, fest, jobb, bostäder, politik osv osv. listan är oändlig. Och i det långa loppet så är det bästa i hela världen att bjuda yngre på fika (tvinga barnbarn att äta), spela bingo med varandra, där en riktig markörpenna är viktigt, och att gå runt och mata fåglar i parker. Det kan låta trist men det är grymt kul, titta bara på bilden så förstår ni vad jag menar.... Livsnjutning! Jag ska skapa en grupp som heter Moore Respect to People over 70!

 

Sen efter ankmatningen blev det stan för lite shopping och mingel med Woxxa oxh Öhman. jag var ute efter ett par skor och fyndade ett par Björnisar här i stan. Det känns bra för jag ahr alltid varit besviken på skoutbudet här istan och tvingats åka in till Big Town. Men nu har jag fått hopp om livet och mina tår ser fram emot kvällen i sina nya skor =)


Nu efter en lunch så blir det gym med Daniel och Daniel innan jag åker ut till Walle på mysmiddag och badtunna. sen får vi se hur det slutar...

Trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Alexandra!

Jasså, vad sött. :)

2008-10-18 @ 16:03:08
URL: http://molleralexandra.blogg.se/
Postat av: Maarcus

aaaaahhhhhh......

2008-10-18 @ 21:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0